Orgasmigallup naisille
Tästä aiheesta löytyy tosi eri suuntaan osviittaa antavia tutkimuksia, tähän kun nyt moni vastaisi niin saataisiin vähän todellista valoa asiaan. Aiemmat tutkimukset on olleet epätarkkoja just siinä, että onko sen yhdyntäorkun aikana esim. nainen masturboinut itse vai ei. (Vaikka ei kai siinä vikaa ole, jos hän varmasti mieluummin tekee sen itse kuin antaa miehen hoidella tämän.)
Kommentit (15)
Mies hyväilee klitorista kun panee - äänestin, mutta myös pelkällä kädellä tai nuolemalla saan.Mutta koska yksi ääni vaan, niin siksi tuo.
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16672468/nainen-vailla-miellyttamishalu…
Naisen pitää arvostaa omaa orgasmiaan, ja vaatia sitä. Jos mies käyttää sinua oman orgasminsa saamiseen, tulee vasravuoroisesti miehen antaa naiselleen se orgasmi, millä tavalla vaan onnistuu parhaiten.
En ikinä suostuisi jäämään ilman.
Tässäkin on minun kohdalla variaatioita, pelkällä yhdynnällä otgasmin saaminen on vaikeaa, toki sekin on onnistunut nykyisen mieheni kanssa joitakin kertoja. Klitorista joko itse tai mieheni hyväilemällä samalla orgasmin saan todella helposti.
Se 20 vuotta elämästäni vastaus oisi ollut ei mitenkään miehen kanssa, eikä sitä yritettykään. Seksissä oli vain miehen orgasmi enimmäkseen, omat orkut oli omaa aikaa itselle.
Sit homma vähän muuttui ja opin saamaan miehen kanssa hyvin pitkillä klitoriksen käsittelyillä. Näitä muutama kerta vain, joilla mies on minulle orgasmin elämäni aikana tehnyt.
Toki ne erilaisia olivat/ovat, mutta parhaat omat orkut ovat liki yhtä hyvät kuin parhaat toisen tekemät. Usein omat orkut ovat pidempi kestoisia. Lisäksi niistä miehen tekemistä vain pari oli parempia, kuin omat parhaat. Tiedostan, että minulla ei ole varmaan kovin hyvä kokemuspohja siis asiassa. En varsinaisesti siis yritä saada miehen kanssa. Olen kyllä onnellinen, että nuo muutamat kerrat sain.
Itse itselleni saan hyvin ja nopeasti, 10-15 minuutissa keskimäärin. Miehen kanssa kestäisi kauan, ja suurimmaksi osaksi ei edes onnistu. Puhun siis klittaorkuklittaorkusta vain. Seksi on muutakin, ihanaa aina. Vaginan nautinto on minulle uusi juttu. Se ei tunnu penikselle kovinkaan ihmeelliselle, mutta g-piste sormetus on ihanaa.
Saan vain itse tehden ja samalla hoidellen miestä eri tavoin.
Näyttää olevan vain heteronaisille tosiaan tämä.
Saan itse parhaiten niin, että kumppani stimuloi g-pistettä ja muutenkin vaginan sisäpuolta käsin. Useimmiten heti alkuun pari orgasmia ja lopulta sellainen orgasm plateau, jossa kaikki kosketus tuntuu superhyvältä, eikä tiedä, mihin edellinen orgasmi loppuu ja mistä uusi alkaa. Sitten jälkijäristyksiä suudellessa.
Kumppanini nauttii minua enemmän klitoriksen hyväilystä ja myös nuolemisesta, mutta haluaa useimmiten kättäni myös sisäänsä. Luonnollisesti hänkin saa laueta niin monta kertaa kuin haluaa.
Minulla on ollut itselläni nuorena orgasmivaikeuksia, ja kaikista vaikeinta on ollut opetella pyytämään juuri sitä, mitä haluaa. Jälkeenpäin tuntuu hassulta, tietenkin kumppani nauttii siitä, että saa minut halusta ja nautinnosta aivan sekaisin.
Pyytäkää, niin saatte✨✨✨
En ole ikinä saanut pelkästä yhdynnästä, kyllä miehen kättä tarvitaan apuna.
Saan nuolemalla, sormet sisällä ja yhtä aikaa klittaa hieromalla sekä pannessa, kun hieron itse. Mieskin voi hieroa, mutta on helpompaa jos minä teen sen, koska siinä pitää olla aika tarkka. Olen aika orgasmiherkkä ja mies saa mut helposti tulemaan muuten, mutta yhdyntäorgasmi on hitaampi. Se on ihan tuossa noin, sitten karkaa kauemmas ja taas tulee aivan lähelle. Sitä ei kiirehditä, koska sen kypsyttely on todella nautinnollista meille molemmille.
Voi ei äänestin väärin eikä voi muokata. Piti laittaa että en saa koskaan eikä olla keskityttykään. Seksi silti yleensä ihan kivaa ja nautinnollista, mutta toivoisin kieltämättä enemmän. Äänestin vahingossa että kaikkemme ollaan yritetty eikä silti onnistu. Eli tämä siis EI ole meidän todellisuutemme. Olen iloinen, että tuota on tullut vain vähän, että paljon oltaisiin yritetty eikä silti onnistu. Eli kääntäen, jos yritetään niin onnistutaan! 🙂
Kun on hyvä mies, niin saa pelkästään läsnäolostaan kaikki vaatteet molempien päälläkin orkkuja.
Mies selälleen sängylle, itse kyykkyyn päälle, aivan hidasta ratsastusta vain munan kärjellä, samalla klittaani hyväillen. Tälleen roiskin joka kerta.
Joskus saan myös kun mies ottaa takaa RAJUSTI!
Vierailija kirjoitti:
Voi ei äänestin väärin eikä voi muokata. Piti laittaa että en saa koskaan eikä olla keskityttykään. Seksi silti yleensä ihan kivaa ja nautinnollista, mutta toivoisin kieltämättä enemmän. Äänestin vahingossa että kaikkemme ollaan yritetty eikä silti onnistu. Eli tämä siis EI ole meidän todellisuutemme. Olen iloinen, että tuota on tullut vain vähän, että paljon oltaisiin yritetty eikä silti onnistu. Eli kääntäen, jos yritetään niin onnistutaan! 🙂
...eli jos nyt teette tästä tieteellisen tutkimuksen tästä gallupista, niin ottakaa huomioon tuo minun väärä vastaukseni!
...ja saa toki myös kommentoida. :) Gallupeissa jää usein joku vaihtoehto puuttumaan, kun ei viitsi laittaa ihan määrättömästi niitä vastausvaihtoehtoja...