Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan täysin ilman seksiä parisuhteessa

Vierailija
25.12.2020 |

Onko edes muita jotka päälle nelkyt eikä seksiä vuosiin parisuhteessa? Montako vuotta olette olleet ilman parisuhteessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta - en ihan ilman, mutta koko ajan tasolla 4-6 kertaa vuodessa jotenkin seksiin liittyvää. Ja kaikkeni olen yrittänyt. Kaikkia ehdotuksiasi on pidetty erikoisena ja ahdisteluna. Hauskaa olla feministin kanssa naimisissa 🤨

Vierailija
2/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei feminismi liity mitenkään haluihin. Itse olen feministi ja äskenkin naitiin ja rehtiin kaikenlaista kivaa. Näin tehty pian 40 vuotta ihan jokapäivä, ja minä haluan ehkäpä enemmän kuin mun mies. Tosi kiihkeä olen ja aina ollut aloitteellinen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v oltu yhdessä. Naimissa 10v. Ensimmäiset kolme v oli seksiä se 2-3 krt/vko. Sitten avovaimo kävi vieraissa, päätettiin jatkaa. No seksin määrä tipahti ehkä krt/ kk siitä vain harvenivat 2-4 krt/ v oli pitkään. Vain kun lapsia alettiin hommaamaan niin silloin oli jälleen monta krt viikossa.

Viimeiset 6.5 v ei kertaakaan. Hän ei suostu puhumaan asiasta, ei mitenkään.

Olen roikkunut tässä oikeastaan lasten takia, nyt kun he jo ovat isohkoa niin ensi keväänä menee Hackmannit jakoon... Kaikkeni olen yrittänyt, puhua, keskustella yms. Lupauksia kyllä tullut että joo hän tekee aloitteen kun haluaa seksiä yms. Mutta kun ei niin ei....

Vierailija
4/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni lopetti seksin 25 vuotta sitten. Minä en, vaan aloin suhteen muualla aina saman naisen kanssa. Vaimo tietää asiasta ja kerran viikossa minulla on lupa olla ilta pois kotoa.

Näillä mennään toistaiseksi. Toivottavasti kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä, minä ainakin olen.

Vierailija
5/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta - en ihan ilman, mutta koko ajan tasolla 4-6 kertaa vuodessa jotenkin seksiin liittyvää. Ja kaikkeni olen yrittänyt. Kaikkia ehdotuksiasi on pidetty erikoisena ja ahdisteluna. Hauskaa olla feministin kanssa naimisissa 🤨

Puolisosi on naimisissa masokistin kanssa.

M48

Vierailija
6/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua. Mentiin nuorena naimisiin ja sovittiin vaimon aloitteesta, että jos kotona on riittävän usein, siis ainakin 1krta viikossa seksiä, ei saa käydä vieraissa. Vaimonkin mielestä parisuhteeseen kuulu seksi. Sitä on myös harjoitettu niin paljon kuin vaimo vain on halunnut ja pystynyt. Vieläkin, kuten eilen, ainakin kerran viikossa. Yli 40v naimisissa.

Olen ihan varma, että jos jompi kumpi meistä olisi alkanut pihtaamaan olisi toinen mennyt vieraisiin ja ero tullut aika nopeastikin. Monesti matkan varrella käynyt vieras mielessä, mutta hyvin on vaimo poistanut mielestä. Liian hyvä vaimo menetettäväksi muutenkin.

M62

Vierailija
7/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaikka upea ja pitkä liitto onkin, on molemmat käyneet vieraissakin. SE on kaduttanut molempia helvatasti -mutta ei voi enää tehtyä tekemättömäksi saada. Varsinkin minua nyt vanhemmiten alkanut mustasukkaisuus vaivaamaan pahasti, vaikka itse aloitin pettämisen, siis vaimona.  Kunpa olis ollut sama pää silloin yli 30 vuotta sitten, kuin nyt. Mutta, onni että yhä yhdessä ja onnellisina kaikesta huolimatta.

Vierailija
8/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viimeksi seksiä kesällä v.2009. 

Vierailija
9/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nelikymppinen pari. Yli 20v naimisissa. Nyt noin kolme tuntia ollaan oltu ilman seksiä.

Vierailija
10/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M vm-59 kirjoitti:

Kauheeta, olen samanikäinen ja jokapäivä on seksiä. Tee jotain!! Miksi päästetty asiat noin pahaksi,..

Vierailija
11/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M vm-59 kirjoitti:

Kauheeta, olen samanikäinen ja jokapäivä on seksiä. Tee jotain!! Miksi päästetty asiat noin pahaksi,..

Vierailija
12/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus vähän ton suuntaista kehitystä. Otin asian puheeksi ja totesin, etten seksittömässä suhteessa jatka. Vaimo hankki apua vaihdevuosien tuomiin ongelmiin ja tässä ollaan 15 vuotta myöhemmin, pari-kolme kertaa viikossa.

Vierailija
13/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v naimisissa minä 44 vaimo 40 ja kohta 4 vuoteen ei oo seksiä ollu.

Vierailija
14/14 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welku kirjoitti:

30 v oltu yhdessä. Naimissa 10v. Ensimmäiset kolme v oli seksiä se 2-3 krt/vko. Sitten avovaimo kävi vieraissa, päätettiin jatkaa. No seksin määrä tipahti ehkä krt/ kk siitä vain harvenivat 2-4 krt/ v oli pitkään. Vain kun lapsia alettiin hommaamaan niin silloin oli jälleen monta krt viikossa.

Viimeiset 6.5 v ei kertaakaan. Hän ei suostu puhumaan asiasta, ei mitenkään.

Olen roikkunut tässä oikeastaan lasten takia, nyt kun he jo ovat isohkoa niin ensi keväänä menee Hackmannit jakoon... Kaikkeni olen yrittänyt, puhua, keskustella yms. Lupauksia kyllä tullut että joo hän tekee aloitteen kun haluaa seksiä yms. Mutta kun ei niin ei....

No perhana, luulin että olen kirjoittanut unissani tekstisi, mutta pääsen paremmaksi. 46 vuotta yhdessä, muuten täysin samanlaista kuin sinulla, paitsi kyllästyin kuusi vuotta sitten kylmyyteen ja hommasin rakastajattaren, tosi kuuman sellaisen. Voin suositella. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä