Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti,ettekö osta suklaata siis hyvää suklaata ylipainoiselle

Vierailija
25.12.2020 |

Edes joululahjaksi?:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en ostaisi, kun hän siitä ilahtuu ja mupeltaa sitä jokatapauksessa? Ei hänen painonhallintansa minun lahjoistani ole kiinni.

Vierailija
2/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ylipaino tai pyöreys ei vaikuta, mutta jos olisi todella tuhti en ostaisi mitään suun kautta nautittavaa.

Mutta toki ostaisin, jos erikseen pyytäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kaikki itse lahjaksi saamani herkut ylipainoisille tutuille. Säilytän omat linjani ja he omansa.

Vierailija
4/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa: en yritä enkä halua vaikuttaa toisen elämään, mutta rankka ylipaino on niin tympivää, että mieluummin olen miettimättä syötäviä sen yhteydessä.

Vierailija
5/8 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/8 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, siis reilusti ylipainoinen, tuleeko joulusi ilman niitä suklaita?

En usko, että kukaan kenelle 3laatikkoa Juhlapöydän Parhaita on välttämättömyys "hyvään jouluun" jättää niiden hankinnan sen varaan, että minä niitä hänelle kannan... jos suklaa on läskille tärkeää jouluna, on hän sen jo itselleen hankkinut, eikä tarvitse minulta lisää.

Eli ei, en osta, en läskille enkä alipainoisellekaan.

Sen sijaan, jos läski tulee luokseni kylään, Tarjoan hänelle ihan samoja herkkuja kuin ruikulallekin. Kummankaan heidän painonsa ja syömätapansa ei minulle kuulu.

Vierailija
7/8 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin viedä. Alkoholin suurkuluttajalle en kuitenkaan vie lahjaksi alkoholia.

Vierailija
8/8 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna.

Aiemmin annoin ja hyvin maistui. Myöhemmin sitten syytettiin minua painon noususta, muka oikein lihotan, vaikka tiedän, että hän haluaisi laihtua. Opin nopsaan, enkä nykyään anna edes yhtä palaa omasta rasiastani vaikka kuinka kerjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi