Toi myrkytetty Navalnyi on oikeasti aika kova jätkä
Toisin kuin aiemmat Putinin vastustajat, jotka on selvinneet hengissä, vankeudesta jne Navalnyi ei hiljene eikä elä matalalla profiililla. Oikeesti, tyyppi soitti itse feikkipuhelun FSB:n ja sai todisteen murhayrityksestään, jatkaa kaiken julkaisemista vaikka Kreml on perässä. Hän ei pelkää, aika kova luu jopa Putinille. Nostan hattua!
Kommentit (22)
Nyt on fiksuinta olla valokeilassa, sillä kulman takana voi odottaa FSB:n auto kaappaamista tai uusintayritystä odottamassa. Jatkuva 24h yhteys nettiin, että joudu salaa ja piilossa murhan kohteeksi....
Venäjällä olis paljon päteviä ja asiallisia ihmisiä mutta he ei pääse näyttämään taitojaan.
On se kyl taitava. Pääseeköhän kohta putinin paikalle.
Soittais vielä Putinillekkin ja huijaisi tunnustuksen.
Koskahan venäjällä kansa tulee kaduille toden teolla ja mitä sitten tapahtuu.
Joopajoo.
Vastaavalla tavalla, soittamalla itse Supon etsiville, sain heidät tunnustamaan että pahoinpitelivät minua jouluaattona, not.
On ne maiden tiedustelupalvelut kyllä yksiä tolvanoita täynnä, vaikka olisi varaa valita kymmenistä miljoonista kansalaisista :-)
No ajatelkaa mikä sekasorto syntyisi, jos Putinin piiri romahtaisi. Jos esim. Tsirinowkista kruunataan uusi tsaari, niin on vain ajan kysymys koska Suomi on osa Venäjää.
On se kyllä aika magee tyyppi. Ei pelkää eikä anna periksi, asia niin tärkeä, että valmis antamaan henkensä. Toisin kuin...
Varsin todennäköistä, että vielä yritetään vainota tavalla ja toisella, niin miksi ei sitten vedä täysillä loppuun asti? Mahdollista myös saada iso muutos aikaiseksi ja elää hyvä pitkä elämä.
Hurraa hurraa huraa, kolme eläköön ja hurraa huutoa Nalavnyille!!
On munaa ja on pallit, ja on ällit.
Hönen hehkutus varmaan lisäää epäsuosiotaan tietyissä piireissä
Pitäs ymmärtää olla ihan 🤭🤫🙉🙈
Mutta miksi putanin venäjä aina mokaa nää jutut?
Vierailija kirjoitti:
Koskahan venäjällä kansa tulee kaduille toden teolla ja mitä sitten tapahtuu.
Voi kuvitella, että jos Putin murhaa Navalnyin, alkaa Venäjän kansa kaataa Putinin tuolia ryskyen! Se olisi viimeinen epäreiluuden pisara kansalle, joka on kärsinyt aina vaan erilaisten diktaattoreiden ikeessä.
Kyllä sikäläiset ihmiset haluavat elää vapaus, veljeys, tasa-arvo -hengessä, kuten kaikissa sivistysvaltioissa eletään. Internetin ja matkailun kautta on tieto kulkenut.
Uraa Navalnyi! Toivottavasti onnistut ja olet reilu johtaja, joka oikeasti ajaa Venäjän asiaa.
Jos Navalnyi haastaa Putinin seuraavalla presidentti kierroksella, niin eikös se ole vaan hyvä, kun eikös Venäjä kovasti halua osoittaa olevansa edistyksellinen demokratia?
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo.
Vastaavalla tavalla, soittamalla itse Supon etsiville, sain heidät tunnustamaan että pahoinpitelivät minua jouluaattona, not.
On ne maiden tiedustelupalvelut kyllä yksiä tolvanoita täynnä, vaikka olisi varaa valita kymmenistä miljoonista kansalaisista :-)
Navalnylla nyt on noiden ihmisten numerot. kun on itsekin piireissä mukana. Ei noiden tiedustelutyyppien numeroita ympäriinsä jaeta ja varsinkaan tavalliselle kansalle. Navalnihan on itsekin sisäpiiriläinen ja tietää tasan miten hommat toimii. Omat käänty vastaan ja nyt taistelee omiaan vastaan. Kaikki noi on koulutettu samallalailla.
Senhän takia Putin pelkää näitä oppositiojohtajia ja toimittajia, koska heillä on kaikki mahdollinen sisäpiiritieto ja kyky saada selville tietoja ja asioita, kuten vaikka jonkun Kremlin agenttipomon puhelinnumero.
Mä en usko että venäläiset, nuo maaorjien jälkeläiset, ryhtyvät ikinä mihinkään vallankumoukseen, keskiverto kansalainen kumartelee tsaaria eikä osaa ajatella itse, tai ei pysty, koska kaikki aika menee hengissä selviämiseen. Ei siinä tieto demokratian ja ihmisoikeuksien olemassaolosta paljon paina, kun nää on aivopesty rakastamaan suurta ja mahtavaa Venäjää vaikka makaisivat ojassa vankileirillä.
Siksikin Navalnyi, Hodorovski, Kasparov jne on täysin poikkeuksellisia, Navalnyi näistä tosiaan sinnikkäin kun jatkaa heti kun sai silmät auki sairaalassa, että videotervehdys sulle Putin täältä sairaalasta :D
Tottakai Navalnyi on kova tyyppi. Onhan hänellä arjalaisen viikingin ulkonäkö ja suomalainen nimi: Naval ny. Oisko tuo turun murretta?
Jos saadaan Navalny pressaksi tai tsaariksi sinne kun Putinista aika jättää, niin voidaan sen jälkeen kutsua Navanyi tänne keskustelemaan hänen suomalaisviikinkijuuristaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Senhän takia Putin pelkää näitä oppositiojohtajia ja toimittajia, koska heillä on kaikki mahdollinen sisäpiiritieto ja kyky saada selville tietoja ja asioita, kuten vaikka jonkun Kremlin agenttipomon puhelinnumero.
Mä en usko että venäläiset, nuo maaorjien jälkeläiset, ryhtyvät ikinä mihinkään vallankumoukseen, keskiverto kansalainen kumartelee tsaaria eikä osaa ajatella itse, tai ei pysty, koska kaikki aika menee hengissä selviämiseen. Ei siinä tieto demokratian ja ihmisoikeuksien olemassaolosta paljon paina, kun nää on aivopesty rakastamaan suurta ja mahtavaa Venäjää vaikka makaisivat ojassa vankileirillä.
Siksikin Navalnyi, Hodorovski, Kasparov jne on täysin poikkeuksellisia, Navalnyi näistä tosiaan sinnikkäin kun jatkaa heti kun sai silmät auki sairaalassa, että videotervehdys sulle Putin täältä sairaalasta :D
Ei ne osaa ajatella, koska intelligentsiasta aika jätti. Stalin tiesi, mitä teki.
Piti otsikon perusteella vilkaista onko Pietarin trolliarmeija hereillä. Taitavat olla vielä uudenvuoden vietossa.
Sillä on kyllä kieltämättä pallit.