Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut stressitön joulu?

Vierailija
25.12.2020 |

Meillä on. Kaikki ruoat kaupasta, sen kun vain pöytään. Kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Kuusikin puretaan ties milloin, ehkä loppiaisena. En keksi, mistä pitäisi stressata.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kaikki sujunut mainiosti. Olin aikuisen poikani luona syömässä ja hän paistoi kinkun.

Vierailija
2/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meillä on ollut aina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oltiin miehen kanssa kotona ihan kahdestaan ja kokattiin yhdessä hyvää ruokaa. Ei ollut raivosiivousta eikä laitettu kuusta eikä muita turhakkeita, ainoastaan kaunis kattaus, pari kynttilää ja takkatuli youtubesta.

Vierailija
4/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me pystytään repimään stressi jostain vaikka pitopalvelu hoitaisi koko joulun ja tarjoilut.

Vierailija
5/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, meillä on aina. Lahjat hommataan syys-marraskuun aikana, koti on aina kunnossa, koristeet yms laitettiin marraskuun lopussa jne. Ruokia tehtiin itse ja ostettiin valmiina. Aaton aatto vietettiin glögiä juoden ja pelattiin lasten kanssa lautapelejä, aattona ulkoiltiin ja syötiin hyvin. Tänään on vaan oltu ja syöty kaikki toisiltamme salaa suklaata.

Meille kaikille on joulussa tärkeintä rauhoittuminen kun lapsillakin lomaa koulusta. Vietetään aikaa perheenä ja tehdään mitä lapset haluaa.

Vierailija
6/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti mennyt, töissä ja kotona oman perheen parissa. Onneksi mies huolehtii osaltaan kodista ja lapsista.

Lapsuudenkodista opin, ettei jouluisin tartte liikoja stressata.

Saarioisten äitientekemät ruoat on aivan syötäviä.

Vierailija
7/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaikin tavoin lähes täydellinen joulu. Koti on koristeltu, ruuat ostettu osittain valmiina, osittain tehty itse ja lahjoja annettiin ja saatiin paljon. Ainoa, mikä aiheuttaa pientä stressiä, on tieto siitä, että ensi vuonna joudun olemaan aattona töissä. Olen 50-vuotias eli tulossa on vielä 9 kammottavaa työjoulua ja saman verran täydellisiä vapaita jouluaattoja ennen eläkkeeellä jäämistä.

Vierailija
8/8 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mieskin sanoi että paras joulu ikinä. Lapset sen ikäisiä etteivät enää niin välitä. Joulutunnelma tuli vaihtamalla parit verhot ja pöytäliinat ja laittamalla pari tunnelmavaloa. Helpot, enimmäkseen valmiit jouluruoat. Lapsille rahaa lahjaksi, (kysyin haluatteko muuta kuin rahaa ja suklaata) muutama paketti sukulaisilta.

Olen aikaisemmin suorittanut jouluja, tiedän stressin ja hössötyksen, ja jatkossa osaan välttää sellaista.149

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi