Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa ehdottomasti, että menemme tapaamaan toiseen kaupunkiin hänen riskiryhmässä olevia vanhempiaan...

Vierailija
25.12.2020 |

minusta se on erittäin huono ajatus nyt korona-aikana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että olisit sanonut sen hänelle, tulit kertomaan sen meille - miksi?

Vierailija
2/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa ulkona. Pitäkää heihin kahden metrin etäisyys ja käyttäkää maskeja. 

Sisätiloihin en menisi, jos mies ei havittele perintöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan, että olisit sanonut sen hänelle, tulit kertomaan sen meille - miksi?

Luuletko tosiaan, että en ole kertonut hänelle? Olen ja monta kertaa, mutta hän ei tunnu ymmärtävän tilanteen vaarallisuutta.

Vierailija
4/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että en ole kertonut hänelle? Olen ja monta kertaa, mutta hän ei tunnu ymmärtävän tilanteen vaarallisuutta.

No sitten annat hänen mennä. Et kai sinä, aikuinen ihminen (oletettavasti) kuvittele, että sinun on pakko lähteä mukaan?

Vierailija
5/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten annat hänen mennä. Et kai sinä, aikuinen ihminen (oletettavasti) kuvittele, että sinun on pakko lähteä mukaan?

En ole lähdössä mukaan. Tiedän pahoittavani vanhojen appivanhempieni mielen, mutta mieluiten niin, kuin se, että veisin mahd. koronan heille.

Vierailija
6/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset anna vanhempien itse päättää, haluavatko ottaa riskin? Miksi sinun pitää tässäkin asiassa päsmäröidä?

Vierailija
7/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nämä typerät korona-provot ja valitukset jättää kirjoittamatta!?

Kiitos!

Vierailija
8/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua asiassa huolestuttaa? Jos teillä ei ole koronaa, niin mikä ongelma olisi käydä?

Vierailija
9/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lähdössä mukaan. Tiedän pahoittavani vanhojen appivanhempieni mielen, mutta mieluiten niin, kuin se, että veisin mahd. koronan heille.

Anteeksi nyt vaan, mutta en usko sekuntiakaan, että olet huolissasi apivenhempien koronan saannista. Miten siinä tapauksessa voit katsella, kun kukaan menee sinne?

Vierailija
10/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi suoraan sanoa, että vanhempani ärsyttävät, vaan öyhötät täällä palstalla jotain sekavaa koronasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi