Yritin tehdä itselleni Sophia Loren -meikin ja lopputuloksena
Näytän mielenterveysongelmaiselta itähelsinkiläiseltä.
Tätä meikkiä siis jäljittelin: https://i.pinimg.com/originals/e0/8f/5b/e08f5b2977fabb3bbc99f2cd0b0fe2a…
Onkohan vika mun naamassa vai meikkaustaidoissa?
Kommentit (7)
Tuo Sophia Lorenin meikkihän on kaunis, eikä näytä juurikaan mielenterveysongelmaiselta itähelsinkiläiseltä?
En ole kovin hyvä meikkaamaan, joten en ole tehnyt kauheasti erilaisia meikkikokeiluja, mutta näyttäisin varmaan kummalliselta tuossa meikissä. Olen tosi suomalainen piirteiltäni, sellainen oikein arkinen. Mulla on myös tosi kalpea iho. En oikein usko, että tuo kävisi mullekaan.
Aavistuksen epärealistiset ulkonurkat, ei varmaan nykyaikaan tai suomalaisnaamaan. Oletko kokeillut Amy Winehouse -meikkiä, sekin voisi olla hauska?
Noin tumma silmienkorostus vaatii ruskeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Noin tumma silmienkorostus vaatii ruskeat silmät.
Ei mun mielestä, se vaatii vain aika voimakkaat piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sophia Lorenin meikkihän on kaunis, eikä näytä juurikaan mielenterveysongelmaiselta itähelsinkiläiseltä?
No se kai tässä oli koko pointti, että hienokin meikki voi näyttää kauhealta, jos se tehdään kasvoille, joihin se ei sovi.
Ei ihme. Varmaan 99% ihmisistä näyttäisi naurettavalta noin vahvoilla rajauksilla. Sophia Loren kuuluu siihen 1%, koska on jumalaisen kaunis...ja Sophia Loren.