Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hellevkonloppu, mitä teette ruoiksi?

Vierailija
23.05.2014 |

Kuumeneeko liedet, hohkaako uuni?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:21"]ei aavistustakaan, yleensäkään en tiedä mitä pöytään ilmestyy vielä siinä vaiheessakaan kun ruuanlaiton aloituksesta on 30min, hyvin on aina syöty. 

Aamulla kyllä ajattelin köpsötellä pellolle katsomaan onko parsat jo syötäviä, jos on, niitä ainakin.

[/quote]

Eihän parsa kasva Suomessa?

Vierailija
22/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:21"]ei aavistustakaan, yleensäkään en tiedä mitä pöytään ilmestyy vielä siinä vaiheessakaan kun ruuanlaiton aloituksesta on 30min, hyvin on aina syöty. 

Aamulla kyllä ajattelin köpsötellä pellolle katsomaan onko parsat jo syötäviä, jos on, niitä ainakin.

[/quote]

Eihän parsa kasva Suomessa?

[/quote]

Kyllä kasvaa:). En ole se, joka menossa parsojaan noutamaan, mutta kysyisinkin häneltä seuraavaa. Missä päin kasvattelet ja millainen maaperä? Eikös pitäs olla aika hiekkapohjainen? Ja milloin aloitit? Sehän on aika pitkäjänteistä. Kävin pari vuotta sitten Ahvenanmaalla ja Lounais-Suomessa, olisiko ollut Kustavissa parilla parsapellolla näin keväällä. Ja ah, miten ihanaa tarjottavaa heillä olikaan. Voittaa ne kuivat tuontiparsat menne tullen. Toki tosi vaativa kasvi, siksi kysynkin

Vierailija
24/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa, valkosipuliperunoita, pihviä, patonkia, jäätelöä, suklaata, pullaa..

Ihanaa että on nopea aineenvaihdunta ja hyvät geenit. Roskaruoka <3

Vierailija
25/26 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa että mulla on sellainen duunarimies joka haluaa että kotiintullessa on lämminruoka odottamassa. Mä inhoan ruoanlaittoa ja erityisesti helteillä. Haluan olla ulkona niin paljon kuin mahdollista. Vauvankin laitan puun varjoon nukkumaan ja itse otan arskaa. Korkeintaan salaattia viitsiin vääntää. Tänäänkin meillä oli ihan perheriita siitä, etten ollut tehnyt miehelle ruokaa. Hän ei kuulemma ole mikään lakimies joka käy firman luonailla vaan naisen pitäisi tehdä muutakin kuin pupunruokaa :P Valitsi siis väärän naisen. Että mä odotan kun pääsen duuniin syksyllä ja alkaa tässäkin perheessä toivottavasti tasa-arvoisempi työnjako ruoanlaiton suhteen. Muuten olisin kotona lapsen kanssa mielelläni, kunhan saisin vain luonastaa ulkona. Olen ahkera, ulkoileva ja lapsen kanssa leikkivä äiti mutta ruoanlaitto on perseestä :P

Vierailija
26/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei uunia lämmitetä hellepäivänä. Tää kämppä on muutenkin 30 asteinen eikä erillistä keittiöö ole. Tänään ostin kaupasta sämpylät ja oaistoin jauhelihapihvejä ja nakkeja +erilaisia lisukkeita. Tehtiin hodareita ja hamppareita. Hyvin maistui:) hedelmiä tuntuu lapset haluavan.