Miksi rentun oloisilla miehillä on usein kaunis vaimo?
Mies ryyppää, tupakoi, istuu baareissa. Jos mukana on vaimo, on hän hiljainen ja suloinen, kiltin tuntuinen.
Kommentit (11)
Alkoholin käyttö ja tupakointi siis tekevät miehestä rentun? Jopas on määritelmä.
Mun kohdalla ainakin kiltit pojat ei vaan sytytä, jonkin tasoinen masokisti mussa siis asuu kun tässä miehessä roikun. Kaikki sanoo että parempaa saisit
Kuuluuko rentuuteen ilkeys? Voiko renttu olla kiltti? Määritelkää renttuus, kiitos.
Mieheni omaa rentun ulkomuodon. Itse olen pieni ja söpö...mutta minä olen susi lampaan vaatteissa ja mies lammas suden vaatteissa ;) :D
Välinpitämättömät rentut uskaltavat olla aloitteellisia kauniitakin naisia kohtaan, kun taas tavallinen mies ajattelee helposti, että turha yrittääkään naista, joka saa "kenet vain". Ujot naiset sitten valitsevat niistä, jotka tekevät valinnan naiselle helposti, tai jäävät ruikuttamaan, miten "miehet ovat sikoja", kun eivät itse uskalla tehdä aloitetta kaltaiselleen miehelle.
Ei renttuuteen kuulu välttämättä ilkeys, vaan se on enemmän välinpitämättömyyttä ja pitkäjänteisyyen puuttumista. On paljon hyväntahtoisia renttuja, joiden perheelleen aiheuttamat ongelmat eivät johdu ilkeyestä, vaan itsekurin puutteesta ja siitä johtuvista lieveilmiöistä (esim. pähdeongelmat). Epäilemättä rentun rentous vetoaa moniin naisiin, joilla on ennemmin taipumus liialliseen itsekontrolliin ja pikuasioiden näkemiseen katastrofeina.
No en tykkää mistään rentuista! Mun mies on ihanan pitkä ja komea ja oikean miehen kokoinen ja näköinen. Vielä muutaman vuoden vanhempi, kyllä se näin nuorena jotain merkitsee. Se on tosi kiltti ja huomioonottava mutta aika hauska ja karismaattinen varsinkin isommassa porukassa. Kaiken lisäksi on täysin uskollinen ja luotettava, sillä ei ole edes tyttökavereita ja käydään usein yhdessä Facebookissa. Rahaa on eikä polta ollenkaan eikä tietenkään huumeita mutta juodaan useinmiten yhdessä ehkä kerran viikossa. Minä taas joisin varmaan enemmän mutta mies onneksi rajoittaa ja sai minut lopettamaan tupakoinnin. Saa myös katsoa vierestä kun joudun hätistelemään miehiä mm. Facebookissa. Teen kuitenkin kaikkeni miellyttääkseni häntä ja olemme uskollisia ja rakastamme toisiamme. Luokittelen itseni naisrentuksi ajalle ennen kuin tapasin mieheni. Ainakin minun mies sai parannettua minut rakkaudellaan. :) En sitten tiedä miksi mieheni otti minut, vaikka olis kai saanut ainakin muiden silmissä "paremman." Viehätän miestäni ulkoisesti enkä usko että mieheni ihan äkkiä löytäisi toista naista joka keskittyisi yhtä paljon häneen, suurin osa kun keskittyy lähinnä itseensä. :D
Holhousvietti vetää renttuja puoleen. Naiset luulee, että ne hallitsee renttua ja tekee niistä miehen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 11:10"]
Naiset luulee, että ne hallitsee renttua ja tekee niistä miehen.
[/quote]
Tässä kohtaa kirves osuu kiveen ja syntyy taas yksi "miehet on sikoja" -tyyppinen postaus av:lle.
Rentut eivät voi vastustaa seksihalujaan ja se imartelee.
Sama juttu mamujen kanssa.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:52"]
Välinpitämättömät rentut uskaltavat olla aloitteellisia kauniitakin naisia kohtaan, kun taas tavallinen mies ajattelee helposti, että turha yrittääkään naista, joka saa "kenet vain". Ujot naiset sitten valitsevat niistä, jotka tekevät valinnan naiselle helposti, tai jäävät ruikuttamaan, miten "miehet ovat sikoja", kun eivät itse uskalla tehdä aloitetta kaltaiselleen miehelle.
[/quote]
Omasta kokemuksestani sanoisin että tämä on NIIN totta. On erittäin tavallista, että nätti mutta ujo ja hiljainen nainen on yhdessä. Ja usien nämä kauniit ujot sitten valittaa, että miksi minä olen tällainen renttumagneetti, saatuaan henkisesti turpaan jo monessa suhteessa renttujen kanssa. Mutta renttumagneettius juuri syntyy siitä, ettei itse ujouttaan osoita kiinnostusta niihin kunnon miehiin, ja kaunista ja ujoa monet pitää vähän ylimielisenä joten sellaista ei uskalla lähestyä kuin rentut ja ns. alfa-uroot jotka ei myöskään ole luotettavimpia kumppaneita.
"Miksi naiset rakastuu renttuihin?~ siinä syy. Naiset ihan tosi, rakastuvat usein juuri niiin renttuihin...itseni mukaan lukien:D