Aiotko katsoa jääkiekko-ottelun tänään?
Kommentit (30)
Mullon niin pahat fiilikset, venäjä painaa kauheella aggressiolla. Toivottavasti olen väärässä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:16"]En aio, mä en ole kauhean kiinnostunut penkkiurheilusta.
[/quote]
Hoida sinä vaikka perunamaatasi ottelun ajan.
En todellakaan! Ei vois vähempää kiinnostaa. Ärsyttää älytön kohkaaminen aiheesta.
Juu! Alakoululainen poikani on hyvä selostamaan mulle jäähyjen syitä ja ketjumuutoksia :) Hyvää peliseuraa ja mukavaa äiti-poika ajanvietettä. Pikkuisen iltaherkkua ja aamulla sitten väsyttää, mutta on kivaa!
Katsotaan. On jo lätkä-kalja viilenemässä:) Taidetaan poksuttaa vähän popparia ja surauttaa pirtelöä myös.
Jeps katson ja olen tällä kertaa hyvinkin negatiivisella asenteella liikenteessä. Eli Leijonat lähtee kesälaitumille tän päivän jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:56"]En todellakaan! Ei vois vähempää kiinnostaa. Ärsyttää älytön kohkaaminen aiheesta.
[/quote]
Mene sinä oopperaan kuuntelemaan kirkumista. Sopii tuollaiselle kylttyrellille uittupäälle.
Totta kai! Koko perhe (minä, mies sekä lapset 4v. ja 8v.) katsotaan.
Kyllähän tuon vois katella, kuhan sais lapsen nukahtaa ennen sitä. Hampparitarpeet ois ostettuna ja raneja pakkasessa paistoa vailla, hyvät kisasapuskat :)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:10"]
Joko Cänädä teki?
[/quote]
Ei vaan Suomi.
Kappas tää peli näkyy ihan telkasta, ei tarvi netistä ettiä streameja.
Terveisiä USA:sta, missä aikuisten MM-kisat ei kiinnosta ketään.
Tietenkin.