Haluaisin katsoa jonkun Disney tai Pixar elokuvan, ehdotuksia?
Kaikki käy, klassikoista uutuuksiin. Mikä on suosikkisi?
Kommentit (35)
Helinä-keiju ja siipien salaisuus, tai se uusin Merirosvo- keiju.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:18"]How to train your dragon! Okei, se on DreamWorksin, mut animaatioleffa kuitenki.
[/quote]
Tää on kyllä mun ehdoton suosikki!
T. Joku noista frozenin ehdottajista
[/quote]
Munkin lemppari
Rottatuillesta tykkään minäkin, eikä siinä lauleta.
Klassikoista Lumikki on tosi hyvä.
Monsterir, Wall-E ja myös Pixarin lyhytelokuvat ovat mahtavia!
Itse ilkimys 1 ja 2
Ihan parhaita :D
Täällä on ehdotettu montaa joita en ole vielä nähnyt! Olen 80-luvulla syntynyt joten klassikot sekä ysäridisneyt on nähty mutta tietysti niitä on kiva katsella uudelleen. Tuo How To Train Your Dragon ainakin menee katselulistalle! Ja Frozen sekä Rottatuille.
AP
Minusta Tuhkimo, Mulan, Pieni merenneito, Hiidenpata, Atlantis ja Pocahontas ovat hyviä! Kaikki ehdottaa vaan näitä nykyajan tietokoneella tehtyjä filmejä :p
t. 19-v.
Voi UP! se on niin ihana. Itken joka kerta.
Ja animaatioista Rango on mielestäni myös ihan huippu, vaikka ei taida Pixarin tai Disneyn ollakaan.
Itse Ilkimys 1 ja 2 oli aikuisellekin hauskoja! Frozen oli kokonaisuudessaan hyvä. Ja Monsterit Yliopisto oli kiva katseltava sekin.
Monsterit Oy ja Monsterit Yliopisto! Mua on alkanut nykyisin näissä uusissa Disneyn leffoissa ne laulukohtaukset ärsyttään kun tuntuu että niitä on niin paljon. Ei vanhojen leffojen laulut niinkään ärsytä, mutta esim tossa Frozenissa ärsytti.