Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin vielä vois päästä kesätöihin?

Vierailija
21.05.2014 |

Paljon poika haki, ei mielestäni tarpeeksi, mutta kymmeniä paikkoja kuitenkin. Kaikista tuli ei kiito vastauksena. Teki sen virheen, että keskitti haun omalle alalleen. Aiemmin saanut helposti, joten oli vaikea saada uskomaan, että pitää hakea paljon. Hän voisi lähteä mihin vaan, kunhan joku katto löytyy. On nyt mieli maassa, kun tajusi, että minua olisi pitänyt kuunnella. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei mee elämä niin kuin haluaa, poika voi oppia työttömästä kesästä paljon. Itselläkin on jäänyt kesiä väliin työelämästä. 

Vierailija
2/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaan raha tarpeen, kun lähtee opiskelemaan syksyllä. Aiempiin paikkoihin on tosiaan nyt joko rekrykielto tai osa ollut sellaisia, että ne paikat on alle 18-vuotiaille ja hän on nyt täysi-ikäinen. Mansikkaan ehkä? Mutta lähellä ei ole paikkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:09"]On nyt mieli maassa, kun tajusi, että minua olisi pitänyt kuunnella. 

[/quote]

Ja etpä ole tainnut jättää sanomatta "mitä minä sanoin" -kannustuspuheitasi

Vierailija
4/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:09"]On nyt mieli maassa, kun tajusi, että minua olisi pitänyt kuunnella. 

[/quote]

Ja etpä ole tainnut jättää sanomatta "mitä minä sanoin" -kannustuspuheitasi

[/quote]

Oon koittanut olla hiljaa ja sanoa, että laita hakua sellaisiinkin vuokrafirmoihin, mitä ei omassa kaupungissa ole. Niiden kautta kai voisi hyvällä tuurilla jotain löytyä. 

Vierailija
5/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjäksi pääsee aina. Työ on melko karmaisevaa, mutta kyllä siitä voi jonkin verran tienata. Toivottavasti jotakin löytyy. :)

Vierailija
6/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opiskelijatyttö laittoi varmasti yli 100 hakemusta ja sellaisiinkin paikkoihin, jotka eivät ollenkaan sivua hänen opiskelualaansa. Ei saanut töitä mistään, vaikka on monelta alalta jo työkokemusta, ja kielitaitoa riittää. Kolmeen haastatteluun pääsi, mutta ei tärpännyt niissäkään. Puhelinmyyntiä hän kerran kokeili, ja palkatta joutui sitä tekemään, koska ei tullut myyntiä, joten se on ainut ala, jolle ei hakenut eikä hae. 

Vierailija
7/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrafirmat on ihan hyvä vaihtoehto ja musta monesti turhaankin parjattuja, itse tein vuokrafirmalle töitä kaksi vuotta eikä ollut ikinä mitään ongelmia. Keikkaa sai kun tahtoi ja jos joskus ei huvittanut mennä, sanoi vaan että valitettavasti nyt ei pääse ja se otettiin ilmaqn mitään nokan koputtamista vastaan, toisin kuin normitöissä noin ei voi tehdä. Palkka tuli aina oikein laskettuna ja ajallaan myös. Tykkäsin! :) Ja aika monen alan töitä saa vuokrafirmojen kautta.

Vierailija
8/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois joku siivousfirma?

Vierailija
9/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aikoinani hyvän tilin mansikkapellolla. Kun vaan ahkerasti kerää niin siinä tienaa ihan hyvin.Eli ei kannata ylenkatsoa tällaista työtä.

Vierailija
10/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on hakenut myös vuokrafirmojen kautta töitä, mutta ei ole niistäkään saanut. Joskus vuosia sitten pääsi pesulaan kesätöihin sitä kautta. Myös siivousfirmoihin on ilmoittautunut. - 7