Kampaajalle reklamaatio
Käväisin leikkauttamassa pitkät hiukseni eikä kampaaja ihan ymmärtänyt mitä halusin,vaikka selitin ja yritin korjata vielä leikkausvaiheessa asiaa.Nyt kotona huomasin että hiuksista pilkottaa pidempiä suikaleita,ihan kuin kampaaja ei olisi edes huomannut niitä!
Kävin lähikampaamossa sitten kysymässä,voisivatko fiksata hiukan,mutta he kehoittivat kääntymään takaisin alkuperäiseen kampaamoon,koska heidänkin mielestään oli leikattu aika "oudosti".
Soitin sitten alkuperäiselle kampaajalle ja hän aikoi korjata asiaa,oli kyllä oikein ystävällinen mutta nyt hävettää ihan julmetusti mennä sinne takaisin.
Olenkohan nyt vaikea asiakas?
Kommentit (3)
No hyvä että joku ajattelee noin,miksi tunnen häpeää sitten..huomenna olisi sinne takaisin meno.Onko se sitten myötätuntohäpeää vai mitä.
Yritin tietysti olla itsekin ystävällinen puhelimessa kun soitin,mutta en tiedä mitä huomenna sanon kun menen,nolottaa.
Olen lerran käynyt leikkauttamassa uudelleen. Minullakin oli sellaisia pidempiä pätkiä siellä täällä, syytä en niille tiennyt. Leikkasivat ne pois ja muutenkin tasoittivat, eikä ainkaan itselleni jäänyt yhtään nolo olo.
Et ole vaikea. Saattaa olla että hiuksia on jäänyt kapan reunan alle piiloon ja ovat siksi pidempiä. Ja mielestäni teit oikein, kun otit kampaajaan yhteyttä ja leikkuu korjataan.
Itse toivoisin jos kampaajana toimisin, että jos on leikkuusta jotain huomautettavaa, niin asiakas ottaisi minuun yhteyttä, jotta tarvittavat korjaukset voidaan tehdä. Ettei kuulisi mistään kyliltä kuinka huono kampaaja olen :D