Kuinka moni tänään töissä, eikä haittaa yhtään?
Kommentit (22)
Kohta suolakaivokselle ja sitten onkin neljä päivää elämä. Työstä on vain haittaa.
Iltamyöhään.
Vi - tut*aa koko paska, mutta pakko se on vaan painaa.
Ensi vuodeksi nousi vero% 2% vaikka tulot samat kuin tänä vuonna.
Tykkään niin maksaa haittamaa - hanmuutosta ja rahoittaa rahojen jakoa maailmalle, palkka riittää niukinnaukin elämiseen, ei ole rahaa harrastaa eikä mitään muutakaan.
Töihin pitää mennä tänään. Sitten alkaa 6 päivän loma. Tuntuu, että tarve olisi 2kk lomalle. Ollut niin rankka vuosi töissä.
Ei meinaa millään jaksaa lähteä :(
Töissä tänään mutta ei haittaa kun puoliso lomailee ja tekee jouluvalmisteluja kuten muinakin vuosina.
Koko joulun töissä. Asiakkaista 80% veks, joten nautin olostani netflixin ja ilmaisten jouluherkkujen kera. Tuplapalkkaa nauttien tietysri!
Ei haittaa. Lopetan tosin jo lounaan aikoihin. Sitten onkin loppu vuosi vapaita.
Nään etätöitä. Paino sanalla töitä, onneksi etänä. Työmatkaan menevä aika 2 h säästyy.
Vierailija kirjoitti:
Nään etätöitä. Paino sanalla töitä, onneksi etänä. Työmatkaan menevä aika 2 h säästyy.
Korjaus tänään...
Töissä tänään, huomenna ja joulun ja uudenvuoden välissä. Ei nyt varsinaisesti haittaa, mutta loma toki kelpaisi.
Seuraava vapaapäivä tais olla joskus Tammikuun lopussa. Onneksi tykkään työstäni, kyllä sitä joulua ehtii silti viettää. 🐄♥️
Töissä koko joulun, rauhalliseen tahtiin. Poltan kynttilää ja katselen hyasintteja. Oma yritys, oma valinta.
Tai no jos ihan vapaasti saisin valita, niin ehkä olisin Roomassa tai Pariisissa. Ehkä joskus taas...
Minä ja olen pitkästä aikaa lähdössä ihan toimistolle. Yhtään palaveria ei ole tänään, joten on ihanaa tehdä hommia omaan tahtiin.
Jouluvalmistelut on tehty jo.
Olen just menossa bussilla töihin. Bussissa lisäkseni vain yksi matkustaja tällä hetkellä. Normaalisti on tähän aikaan ja tässä vaiheessa matkaa ihan täynnä. Vähän ärsyttää mennä töihin koska kotona olisi hirveästi vielä hommaa ja esikoisen lahjat vielä ostamatta.
Olen töissä tänään ja välipäivinä. Olin juuri pois töistä aika pitkään, joten ihan mukavaa olla taas täällä. Välipäivät on rauhallista aikaa, ja olen yksin koko talossa. Olen istunut jo tunnin aamukahvilla. 🙈 Kotonakin on kaikki joulujutut valmiina.
Olisin kyllä mielelläni tänään töissä.