Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies omii perheen koiran

Vierailija
23.12.2020 |

Ostin meille koiran. Siis ihan kunnon rotukoiran. Mies ilmoitti heti että koira tulee minun nimiini koska tiesi kuinka paljon sitä olin halunnut. Ehdotin yhteistä siis. No ajatus oli että mies kouluttaa koska onien sanojensa mukaan on parempi siinä ja minusta ei olisi siihen. Pentuhan tuo on vielä, mutta mies on aina paikalla jos jotain tapahtuu. Heti ns. Komentamassa päälle tai vastaavaa. Josnitse laittaa ruoan turpoamaan niin mies tulee paikalle ensin ja antaa ruoan. Jos yrität leikittää tulee mies paikalle myös ja alkaa antamaan koiralle huomiota myös. Ahdistaa tuollainen. Tekemällä tekee itsestään koiran ainoan tärkeän ihmisen perheessä. Kun hän on touhunnut sen kanssa tarpeeksi koiraan ei saa lapsetkaan koskea koska koiran pitää nyt antaa levätä. Tullut olo että mies huijasi minut maksamaan yli tonnin koirasta ja nyt se onkin hänen koiransa. Hajuja olin ajatellut alkaa harrastaa kun koira kasvaa. Puhunut siitä miehelle alusta asti. No, nyt mies ilmoitti että koska hänen työ on niin raskasta olisi vastapainoksi koiran kanssa tuollainen harrastus aivan täydellinen juttu hänelle ja hän on ajatellut alkaa harrastamaan sellaista. En tiedä otanko liikaa hernettä nenään vai onko aihettakin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miyen sun ukkos on koko ajan kotona, niin ettei muut ehdi mitään tehdä koiran kanssa?

Vierailija
2/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miyen sun ukkos on koko ajan kotona, niin ettei muut ehdi mitään tehdä koiran kanssa?

Molemmat me töissä käydään. Enkä tarkoittanut ihan kaikkea.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkun sanot sille suoraan että sua nyppii toi sen toiminta.

Vierailija
4/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoo poorvoo porvoo

Vierailija
5/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies tosiaan haluaa näyttää koiralle, että hän on perheen pää, eli tekee selväksi kuka on lauman johtaja. Jos miehellä on stressiä, ehkä hän oikeasti kaipaa tuollaista seuraa.

Mutta jos itse haluat samaa, mutta et halua suututtaa miestä, hommaa toinen koira.

Vierailija
6/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että mies tosiaan haluaa näyttää koiralle, että hän on perheen pää, eli tekee selväksi kuka on lauman johtaja. Jos miehellä on stressiä, ehkä hän oikeasti kaipaa tuollaista seuraa.

Mutta jos itse haluat samaa, mutta et halua suututtaa miestä, hommaa toinen koira.

Mies vaihtoon!

Vierailija
7/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole typerä! Miksi nainen ostaisi vielä toisenkin koiran? Ukko sen sijaan voi ostaa itselleen oman.

Vierailija
8/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira valitsee pomonsa ihan itse. Ei siihen vaikuta kuka sen paperilla omistaa tai edes kuka kouluttaa. Usein koirat valitsevat miehen, koska niillä on rauhallisempi ja varmempi käytös, matalampi ääni ja ovat koiran näkökulmasta katsottuna turvallisia, jos vaara uhkaa. Meillä on kolmas koira menossa ja joka kerta koira on minun valitsema, maksama, peruskouluttama ( koska osaan sen paljon paremmin ja määrätietoisemmin kuin mieheni) ja joka kerta parin vuoden sisään koirasta tulee isännän koira. Se vain tapahtuu. Eli lopullinen suuri rakkaus koirillemme on ollut mieheni. Minusta se on ollut aina ihan ok. Koira tottelee kaikkia perheenjäseniä, mutta jos se saa ihan itse valita, se valitsee aina mieheni.

Vierailija
9/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko koiran sijaan aika keskittyä parisuhteenne kommunikointihaasteisiin ja yleensäkin sen toimivuuteen.

Vierailija
10/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää lapsi niin ei tarvitse tapella, kumpi saa kasvattaa eläintä.

Vierailija
11/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää lapsi niin ei tarvitse tapella, kumpi saa kasvattaa eläintä.

Niillähän on jo.

Vierailija
12/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas niin diippiä shittiä, että kuulostaa ihan potentiaaliselta kalevauva-biisiltä

Vierailija
13/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitten antaa sulle tonnin, jos aikoo harrastaa. Koiraa ei saa omia kukaan, oli maksanut siitä tai ei.

Vierailija
14/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tiedän että koira valitsee itse sen ns. Oman ihmisensä, ja siitä ei tässä olekkaan kyse eikä sillä ole väliäkään. Aivan jäätävä ärsytys vain tulluy tuosta kun toinen tahallaan tekee itsestään ns. Korvaamattoman ja ainoan pomon talossa tulemalla aina paikalle. Jos olen viemässä ulos, oli mies itseasiassa juuri menossa tupakalle joten ottaakin koiran mukaan. Ja jos minä kiellän koiraa jostain pahanteosta, tulee mies heti esim. Television äärestä paikalle ja kyselee mitäs täällä tapahtuu. Jos koira tulee viereeni hakemaan huomiota ja leikkiä, tulee hetken päästä mies paikalle ja alkaa silitellä koiraa tai nappaa syliin ja kehuu.. aina väliin. En usko että on hyväksi koiran ja muiden perheen väliseen yhteyteen. Ja tuo lasten komentaminen. Ensin itse touhuaa koiran kanssa ja kun tulevat kotiin ei lapset saa mennä silittämään koska koira tarvitsee lepoa. Juu niin tarvitsee, mutta ottaisi lapset mukaan touhuilemaan eikä ns. Pitäisi erossa kokoajan.

Vierailija
15/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 😄❤️

Hän on löytänyt sisäisen kanaemonsa selvästi.

Anna miehen hoivata, kun hoivavietti löytyy.

Vierailija
16/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa aina uusi viaton (ihmis)pentu josta saatte tapella kuin tavarasta.

Vierailija
17/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuollainen ärsyttää ihmissuhdetasolla, on silti tosi hyvä merkki ihmisenä kun muodostaa ilmeisen luonnollisesti ja tiedostamattaan, koiraan noin välittävän ihmissuhteen. Niinkuin monet äidit lapsiinsa.

Vierailija
18/18 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koira juokse vastaan kun lapset tulee kotiin? Totta kai silloin tervehditään koiraa. Jos se nukkuu niin silloin ei mennä sörkkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi