Millainen mielikuva sinulla on ihmisestä
jota useinkaan 'ei huvita' vastata puhelimeen, vaikka näkee kuka siellä soittaa.
Kommentit (8)
Väsynyt, ei niin sosiaalinen. Nämä ei välttämättä neg. mielessä. Joku joka laittaa oman hyvinvointinsa muiden edelle.
Vähän avuton, ei osaa pitää puoliaan muuten kuin välttelemällä
Oletko varma, että ei huvita vastata. Mulla kännykkä ei ole aina mukana ja usein unohtuukin kotiin. Yrittäjänä ollessa sitä oli kännykän orja. Nyt ei tarvi enää. Sitä voi aina soittaa takaisinpäin, jos joku on soittanut.
J-P
En soita usein tällaiselle ihmiselle, omaan ystävä-ja tuttavapiiriin ei näitä kuulu.
Mielikuva on kummallinen, en koskaan nimittäin soita juorutakseni vaan minulla on aina asiaa.
Tunne pari tällaista ihmistä. Toinen on pahasti alkoholisoitunut vainoharhainen nainen ja toinen epäluuloinen pelokas eläkeläinen.
Minä jätän vastaamatta useinkin, jos tiedän että soittaja on sellainen joka pelkästään jaarittelee eikä sitä meinaa saada lopettamaankaan millään, eikä mua huvita mitkään jaarittelut sillä hetkellä yhtään.
Enkä edes soita takaisin.
Sen takiahan se numeron näkyminen on niin hieno juttu, että voi päättää, kenen kanssa haluaa jutella ja kenen ei. Ja toisaalta, jos soittajalla on kovin tärkeää asiaa, hän voi jättää viestin.
Ja jos vaikka ei pysty jostain syystä vastaamaan juuri soittohetkellä, voi soittaa tai tekstata myöhemmin takaisin.
Sellaista lakia ei ole, eikä tule joka pakottaisi vastaamaan puhelimeen. Vapaa maa.
Tulee mieleen ihminen, joka ei ehkä oikein osaa pitää puoliaan eikä osaa sanoa ihmisille, jos heidän seuransa ja juttunsa eivät kiinnosta.
Itsenäinen, vahva, sellainen joka ei ole riippuvainen toisten hyväksynnästä vaan tekee kuten itse haluaa.