Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdetko kotikunnastasi rajan yli joulunviettoon?

Vierailija
22.12.2020 |

Minä lähden.
Onneksi kukan ei minua estä.

Kirurginen maski on naamalla junassa ja käsidesi koko ajan saatavilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on? Ihan tavallisena arkenakin suuri määrä ihmisiä liikkuu kuntarajojen yli.

Eri asia maakuntarajat, epidemian takia maakuntarajat olisi jo viime viikolla saanut laittaa kiinni ja avata vastan 1.1.2021. Ainakin leviämisvaiheessa olevat maakunnat. Nyt kun ei laitettu kiinni, olen 100% varma että tammikuussa nähdään vielä uudet ennätykset päivittäisissä tartunnoissa. Perusterveetkin kärsii koska tulee lisää rajoituksia ja useampi firma menee konkkaan ja työpaikat lähtee alta.

Vierailija
2/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen peräti maakuntarajan yli. Matkaa tosin on vain 45 kilometriä ja sekin omalla autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin koronalinko. Mikset käytä edes FFP3-maskia?

Vierailija
4/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähden. Jos tilanne olisi todella vakava, niin rajat olisivat kiinni. Ja huom. Käytän maskia, pidän turvaetäisyyksiä, käytän käsidesiä ja yövymme vain perheen kesken miehen lapsuudenkodissa, joka on muuten tyhjillään.

Vierailija
5/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähden. Jos tilanne olisi todella vakava, niin rajat olisivat kiinni. Ja huom. Käytän maskia, pidän turvaetäisyyksiä, käytän käsidesiä ja yövymme vain perheen kesken miehen lapsuudenkodissa, joka on muuten tyhjillään.

Siellä on ne lapset, josta 60% tuo koronan kotiin.