Aloitin uuden työn siivoojana ja olen loukkaantunut kun miehet ei flirttaile minulle :(
Siivoilen paikkaa missä on paljon miehiä töissä ja on kurjaa ettei minua huomioida millään tapaa. Pari pappaa moikkaa, mutta siinä se. Nuoremmille ole ihan kuin ilmaa, vaikak olen itse vielä nuori ja nätti. Miksei kukaan huomioi tai flirttaile minulle tai vaikka kehu?
Kommentit (38)
Hieman avonaisempaa paitaa päälle, tai ainakin nappeja auki jos työasu sallii.
Liian löysät housut ja liian monta paidannappia kiinni.
Jaa, enpä tiedä. Mulla on aviomieskin työpaikalta bongattu.
Siivoojat eivät käytä napillisia paitoja. T-paita on yleensä työasuna, sekä housut.
Vierailija kirjoitti:
Iske ne papat jotka moikkaa?
Hyvä idea, nuoret sällit näkee ja oppii että avaamalla suunsa saa naisia.
Kuuluuko Ap siis työnkuvaasi flirttailla? - Tieysti hyviin apoihin kuulunee tervehtiä ja aina toisinaan on mukava pysähtyä rupattelemaan ai flirttailemaan. Mutta lienen itse siivonnut väärässä paikassa, koska jos kovasiolisin alkanu flirttailemaan työaikanani, niin siihen se työaiika monesti olisikin mennyt. Mutta siitä taas osa kiitos työnantajalleni; siivouskohteet oli tai on varmaan nykyisin vieläkin kilpailutettumpia ja monesti tuli kiire jo itselläni, jos ja kun halusin tehdä työni loppuun asti ja hyvin.
Joku lolita meido asu päälle ja sitten pölyhuiskulla huiskit vähän hyllyjä keimaillen sillein, että pikkupöksyt näkyy välillä. Saattaa tulla enemmän flirttailua näin.
Huomion takiako menit töihin paikkaan, jossa on paljon miehiä? Olen jo vanhempi nainen samassa työssä. Rupattelen kaikkien kanssa ohi mennen. Olen ystävällinen ja kohtelias. Ja minulle ollaan myös. En usko työpaikalta sitä oikeaa löytyvän. Tai en oo ihan varma 🤔😉.
Vierailija kirjoitti:
Huomion takiako menit töihin paikkaan, jossa on paljon miehiä? Olen jo vanhempi nainen samassa työssä. Rupattelen kaikkien kanssa ohi mennen. Olen ystävällinen ja kohtelias. Ja minulle ollaan myös. En usko työpaikalta sitä oikeaa löytyvän. Tai en oo ihan varma 🤔😉.
En pelkän huomion mutta olisihan se mukava että töissä edes joku joskus tulisi juttelemaan mukavia eikä aina olisi ihan näkymätön :(
Ai, mulle flirttailee, iästään riippumatta, ihan sama mitkä työrytkyt päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkän huomion mutta olisihan se mukava että töissä edes joku joskus tulisi juttelemaan mukavia eikä aina olisi ihan näkymätön :(
Ei ole mukavaa olla näkymätön. Minulle tullaan juttelee töissä, apua saan nopeasti jne. Minun kanssani alkaa lopulta puhumaan ne hiljasemmatkin miehet.
On kyllä huvittavaa kuinka huomioon tottuneet naiset reagoivat tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojat eivät käytä napillisia paitoja. T-paita on yleensä työasuna, sekä housut.
Siivojilla on yleensä työasut. Joko julkisen puolen asu, tai sitten sen siivousfirman asu, jonka palvleuksessa siivooja on.
Ja kaikkia ihmisiä ei todellakaan huvita flirttailla työaikana, vaikka naiset luulevat, että jokainen mies kuolaa heidän peräänsä.
Tää on hauska :D , olen itse siivooja ja minulle höpötellään ja satunnaisesti flirttaillaan muttei minun elämäni pilalle mene jos niin ei tapahdu.
Miksi et itse flirttaile, jos haluat lyhytaikaista seuraa työpaikalta?
Johtuu varmaan paikan ilmapiiristä. Jäykkää muutenkin?
Olet ruma.