Tosi kiva asua elitistillä alueella punkkarinuoren kanssa.
Naapurit suhtautuvat ulkonäöllään järkyttävään teiniin mukavasti, mutta vieraammat pitävät meitä jonain alempana kansana, kun annamme 14-vuotiaan näyttää "poikkeavalta". Sen nyt vielä voi antaa olla, mutta ikävämpi tilanne on se, että se vaikuttaa suhtautumiseen pienempiin lapsiin. Meillä on myös 6- ja 10-vuotiaat lapset, ja nyt on käynyt ilmi, että on iso lössi vanhempia jotka eivät päästä lapsiaan meille koska meillä asuu "hylkiö". Tämä "hylkiö" on kuitenkin ihan kunnollinen nuori, koulussa käy ilman mutinoita ok arvosanoilla, ei varasta tai käytä päihteitä. Ei vaan sulaudu massaan Hollister- ja Bullberry-alueella.
Kommentit (15)
MÄ uskon kyllä, että monet ei päästä lastansa teille (mistä se sit johtuukaan) mutta en usko, että elitistisellä alueella pukeudutaan johonkin hollistereihin. Wannabeet.
Miten ne 6-vuotiaan eskarikaverien vanhemmat edes tietää, miltä hänen isosisaruksensa näyttää? Mä olen harvoin nähnyt 5-vuotiaani tarhakaverien sisaruksia. Joskus synttäreillä kyllä.
Tämä on aika pieni yhteisö, kyllä yksi punkkari täällä tunnetaan. Ja en tiedä mikä siinä on syynä, mutta yläkoulussa pukukoodina on täällä Hollister. Äh, anti olla, aloituksen pointti meni jo teidän jankkaamiseen.
ap
Teistä itsestänne huokuu asenne, miten teiniinne suhtaudutte. Jos seisot teinisi rinnalla ylpeänä siitä mitä hän on, se vaikuttaa muidenkin reagointiin! Nyt sinua enemmän mietityttää se mitä naapurit teistä ajattelevat kuin se, mitä 14-vuotias lapsesi on.
Yäk.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 08:35"]
Ei vaan sulaudu massaan Hollister- ja Bullberry-alueella.
[/quote]
Elitistinen Hollister-alue. ;DDDDDDDDDDDDDD
provona aika huono kuitenkin.
Niin, kavereita voi valita. Itsekin vierastan punkkareita, kun tulee vaan niin paha olo niitten vihaisesta meikistä, lävistyksistä, niiteistä ym. Mutta etsikää samanhenkisiä perheitä ystäviksi. Enkä usko, että asuinalue tähän liittyy, jostain syystä vaan halusit korostaa teidän asuvan jollain hyvällä alueella.
Kuulostaa siltä, että tämä on jonkun mummon ensimmäinen provo. :D
Mun porukat on porvareita, meillä on iso talo hienolla paikalla, hienot autot, kaikkee sellasta turhaa. Pikkusisarukset ovat kuin muottiinvalettuja, ja sit olen minä. Ketjuja, niittejä, mustaa kajalia. Revittyjä vaatteita, nahkarotseja. Alkoholia, tai tupakkaa en käytä, ne ei koskaan oo mua kiinnostaneet. Toisinkuin "normaaleja" kavereitani. Jotkut vähän kavahtaa mut nähdessään, mut itte tykkään näin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 08:51"]
Ketjuja, niittejä, mustaa kajalia. Revittyjä vaatteita, nahkarotseja.
[/quote]
Muottihan tuokin on, et sinä ole itse niitä ketjuja, niittejä tai mustaa kajalia keksinyt.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 08:51"]
Mun porukat on porvareita, meillä on iso talo hienolla paikalla, hienot autot, kaikkee sellasta turhaa. Pikkusisarukset ovat kuin muottiinvalettuja, ja sit olen minä. Ketjuja, niittejä, mustaa kajalia. Revittyjä vaatteita, nahkarotseja. Alkoholia, tai tupakkaa en käytä, ne ei koskaan oo mua kiinnostaneet. Toisinkuin "normaaleja" kavereitani. Jotkut vähän kavahtaa mut nähdessään, mut itte tykkään näin.
[/quote]
Juuri näin. Miten vanhempasi suhtautuvat? En nyt ala omia ystäviäni tai naapureitani valitsemaan sen perusteella että yksi lapsista ei sopeudu naapurustoon. Nuoremmat lapset kuitenkin ovat kai ihan sopeutuvaisia ja tyytyväisiä, harrastavat taitoluistelua, pianonsoittoa ja balettia :)
Ongelma oli lähinnä se, miten saisin nuo mammat ja papat hyväksymään nuoremmat lapsemme lastensa kaveripiiriin. Ei se teini tyttöjen 10-vuotissynttäreille mukaan olisi tulossa, joten kutsukaa vaan meidän lapsemme juhliinne :(
ap
Keksitty juttu. Jos olisit tuollaisista piireistä, tietäisit että yllättävän usein ns. parempien ammattien edustajilla on takana hurja nuoruus. Älykkäillä se usein menee niin, että teininä on pakko kapinoida kun tietenkin huomaa kaikki maailman epäkohdat, ja 20-30-vuotiaana sitten jaksaakin keskittyä pänttäämiseen.
Joo varmasti on noin kuten 9 sanoi. Monilla on varmasti takanahurja nuoruus, tai ihan elämänkokemuksen tuomaa viisautta, mutta miksi kuvittelet että on keksittyä että suuri osa ihmisistä karsastaa?
Sanoinkin että lähimmät naapurit on mukavia, mutta monet eivät edes päästä lastansa meille. Ja sain tosiaan kuulla sen kautta rantain, eli ei ole edes omaa päättelyäni tai vainoharhaisuutta :)
ap
Ja miksi, miksi ihmeessä tälläistä keksisin? :D
ap
Mikä alue on Suomessa tuollainen? Muistan itse olleeni teininä juuri sellainen poikkeava perheessäni, sain rakkaudesta huolimatta myös vihamielisen ymmärtämätöntä suhtautumista vanhemmiltani ja heidän tutuiltaan.