Mitä tulee mieleen päivämäärästä 070707?
Minä päivämäärän maailman tylsimmät ja kaameimmat häät, joista suurin osa vieraista lähti kesäfestareille, jossa oli hyvä meno. Harmi jäin niihin kamaliin maalaishäihin, joista alkoholittomat juomat olivat siideri ja kalja ei edes kunnon vichyä tai kivennäisvettä. Unohtakaa kesähäät. Ne ovat vieraiden kiusaamista. Syyshäät ja talvihäät ovat hienoja!!! 070707 ikävin päivä, jonka olen viettänyt häissä ja vielä päiväkin muistaa. 070707 yksi vuosisadan ikävin päivä!!!!
Kommentit (11)
Tapasin ensimmäistä kertaa monta nykyistä hyvää ystävää. Oli pienet kemut.
esikoiseni syntyi tuolloin, eli meidän perheelle yksi elämän parhaimmista päivistä :)
Ensin tulee mieleen 007, josta taasen tulee mieleen sensuellimusiikki ja bondnaiset, joista mieleen tulee se kuinka epäonnistunut ja ruma ihminen olen.Ikävä päivämäärä.
Muistan uutisissa tuolloin kerotun, kuinka valtavma hääbuumi oli ympäri maailman. Yhtä suomalaista paria haastateltiin. Häuden syyksi sulhanen sanoi: - nolla seitsemän nolla seitsemän nolla seitsemän.
Itse en ollut missään häissä tms.
Ei vitsi mäkin olin häissä tuollon - ehkä sen tunnin verran ku lipesin siitä festareille! Nää festarit oli Lapissa.
Mäkin olin kaverin häissä silloin. Ei tainnut olla samat kuvauksesi perusteella. Nämä oli Helsingin keskustassa.
Mietin heti otsikon nähdessäni, että häät joista lähdin festareille. Oltiinkohan me samoissa juhlissa?