Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Uskallanko" hakea erästä työpaikkaa, kun en oikeasti edes haluaisi sitä työtä...

Vierailija
31.07.2006 |

Hakemus pitäisi laittaa tämän päivän aikana (klo 16 mennessä sähköpostilla). Olen jo tehnyt hakemuksen ja cv:n...en vain tiedä lähetänkö...Kyseessä on suht vaativa paikka ja tod näk. mua ei edes valittaisi haastatteluun. Täytän kuitenkin paikan kriteerit ja haluaisin " kokeilla kepillä jäätä" . Ainut ongelma on, että jos ne kutsuvatkin haastatteluun ja kieltäytyisin siitä, niin onko tökeröä...Eli lyhyesti; paikka kiinnostaa, mutta elämäntilanne sellainen että en tiedä haluaisinko sitä, jos sen sattuisinkin saamaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kannattaa hakea, saatpa itsetuntoasi korotettua ainakin jos olisit tullut valituksi ;-) ... ja voithan aina sanoa että sait jo paremman tarjouksen toistaalta.

Vierailija
2/2 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taustaa sen verran, että mulla loppui kesällä vanhempainvapaa, eikä työpaikkaa mihin palata. En vielä ihan hurjana himoitse työelämään, kun vauva vasta 9,5 kk, mutta oman itseni takia halua katsoa, että onko mulla ns. mitään mahkuja ko. paikkaan (kyseessä johtotason paikka oppilaitoksessa, johon mulla periaatteessa pätevyys, mutta tiedän että varmasti mua pätevämpiä ja vanhempia tyyppejä hakee paikkaa...). Joka tapauksessa, jätin äsken hakemuksen...

Olen siis nyt työttömänä ja oikeastaan mun pitää hakea paikkoja jo ihan senkin takia, että näytän aktiivisuuteni työkkäriin...Että sellasta! :)

terkuin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla