Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoitaja saanut jostain lisää voimia vai rahaa eivät ole enää vinkunut iltapäivälehdissä

Vierailija
22.12.2020 |

Voimia työhön.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kaikki ovat vaihtaneet alaa. Hoitajilla työmarkkinoilla rajattomasti mahdollisuuksia 10 k€ kuukausiliksalla.

Vierailija
2/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata joulunaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lisää liksaa hoitajat on monessa paikassa saaneet, jos ovat töissä joulunpyhinä.

Vierailija
4/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan ovat saaneet, eivät jaksa vinkua.

Vierailija
5/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on Levillä.

Vierailija
6/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista hoitajista, mutta itse ainakin kyllästyin jatkuvaan mitätöintiin ja vaihdoin alaa. 

Vierailija
7/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista hoitajista, mutta itse ainakin kyllästyin jatkuvaan mitätöintiin ja vaihdoin alaa. 

Saitko lisää palkkaa? Vai kevempää työtä?

Vierailija
8/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän rutinaa ja henkisesti kevyemmän työn.

Vierailija
9/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediahan asiaa hehkuttaa joka ikinen päivä.

Ei tavallisella töissä olevalla ole tuollaiseen aikaa.

Heidän etujärjestönsä asiaa hoitaa, ei tavalliset hoitajat.

Ja tottahan media repii aina otsikoita ajankohtaisista asioista.

Hoitajien ay-ihmiset neuvottelevat, jos neuvottelevat.

Vierailija
10/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tonnin verran lisää palkkaa. Mulla sh-koulutuksen lisäksi opettajan pedagogiset opinnot, niin lähdin ammattioppilaitokseen opettamaan lähihoitajia. Omat jutut tietysti opetustyössäkin, keveydestä en tiedä. Ainakin se ero on, että jouluna saa olla lomalla. 

Vierailija
11/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tonnin verran lisää palkkaa. Mulla sh-koulutuksen lisäksi opettajan pedagogiset opinnot, niin lähdin ammattioppilaitokseen opettamaan lähihoitajia. Omat jutut tietysti opetustyössäkin, keveydestä en tiedä. Ainakin se ero on, että jouluna saa olla lomalla. 

Meetkö Leville?

Vierailija
12/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kahden viikon joululomalla ollaan sankoin joukoin keräämässä voimia! 38 vuosilomapäivää vuodessa on ihan parasta!

Vierailija
13/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meetkö Leville?

Oliko tää joku treffitarjous vai miksi kysyt?

Vierailija
14/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma on kuluttavaa. Tee niin tajuat.

Vierailija
15/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen alan vaihtaja. Mulla on kesälomatkin pitämättä, kun meidän ei annettu viime kesänä pitää. Sitä ennen oli myös kiire vuosi, ei saatu kesäksi sijaisia niin jäi osa lomista säästöön. Edellisen kerran oon ollut lomalla viime joulun aikaan muutaman päivän, sitä ennen toissa kesänä kaks viikkoa. Samaa rataa menty jo useampi vuosi. No nyt se kyllä riitti mulle. Juuri joulukuun puolivälissä tuli muhkea lopputili, jossa oli 140 pitämättömän lomapäivän palkka. En tiedä vielä mihin menen töihin, mutta en ainakaan hoitajaksi. 

Vierailija
16/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kyllästyttää aiheesta puhuminen, kun se ei kuitenkaan johda mihinkään. Tehy jaksaa vaan öyhöttää vielä.

Vierailija
17/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kyllästyttää aiheesta puhuminen, kun se ei kuitenkaan johda mihinkään. Tehy jaksaa vaan öyhöttää vielä.

Onhan se johtanut, et ilmeisesti itse ole alalla.