Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantajat jotka postailevat työntekijöistään jatkuvasti kuvia someen/linkediniin

Vierailija
22.12.2020 |

Seuraan yhtä isohkoa 300-500 hengen firmaa linkedinissä. Minua vähän hämmentää se että he jatkuvasti postailevat kuvia työntekijöistään. Ei siinä sinällään mitään väärä ole, mutta jotenkin epäilyttää saako/kehtaako työntekijä kieltäytyä kuvien julkaisuista?

Julkaisut ovat tyyliin tätä tasoa: tässä meidän tiimin aamujumppa, tai tässä meidän kaikki uudet työntekijät perehdytyspäivillä. Miten tuollaisesta kuvasta voi kieltäytyä jos vaikka joku ei halua että kuvaansa julkaistaan?

Minulla ei ainakaan herätä kiinnostusta tai luottamusta työnantajaan jos täytyy joka päivä töissä pelätä että päätyy koko maailman pällisteltäväksi johonkin ”hauskaan” postaukseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään nimessä haluaisin naamaani työpaikan somekanaviin. Miksi nuita kuvia pitää jakaa? Typerää mielestäni tuollainen sometyrkytys.

Vierailija
2/2 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en missään nimessä haluaisin naamaani työpaikan somekanaviin. Miksi nuita kuvia pitää jakaa? Typerää mielestäni tuollainen sometyrkytys.

*haluaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme