Naiset! Arabi mies tarjoaa lahjaksi polkupyörää, mitä teet?
Olet seurustelemassa Arabi miehen kanssa, hän tarjoaa syntymäpäivälahjana sinulle vanhaa mutta hyväkuntoista mummopyörää
Mitä mietit asiasta?
Kommentit (26)
Minulla on jo pyörä sekä oma auto, joten se jäisi käyttämättä.
Eipä tule onneksi tuommoista tilannetta koskaan vastaan, koska en ole jämänainen.
Mitä mä Sofialla teen, pitäköön arabi kyläpyöränsä itse
Jos mulla ei olisi pyörää, niin olisin lahjasta hyvilläni.
Hän viestittää, ettei halua lapsia kanssasi. Polkupyörä tuhoaa kohdun.
Vierailija kirjoitti:
Aikoo päästä polkemaan kanssasi.
Ja jos ei hyvällä niin sitten pahalla
Ilmoittaisin poliisille rungon numeron ja ottaisin selvää onko se varastettu pyörä.
Käytettyä polkupyörää lahjaksi?
Ajattelisin sen olevan mauton vitsi.
Käytetty polkupyörä = lahjan antaja tietää että lahjan saajaakin on poljettu. Mutta ele on kuitenkin positiivinen, eli hienovarainen tapa sanoa että kyllä se käytetty pyörä lahjan antajalle kelpaa.
Vastalahjaksi vanha kameli. Astukoon siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule onneksi tuommoista tilannetta koskaan vastaan, koska en ole jämänainen.
Minun silmissäni ihminen joka kuvittelee voivansa arvostella muita ihmisiä arvokkaammiksi ja vähemmän arvokkaammiksi nimenomaan ovat niitä jämiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaisin poliisille rungon numeron ja ottaisin selvää onko se varastettu pyörä.
Miksi seurustelet henkilön kanssa, jota epäilet varkaaksi? Monet arabit on muuten huippurikkaita ja ajavat kalliita urheiluautoja mummopyörien sijaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelet henkilön kanssa, jota epäilet varkaaksi? Monet arabit on muuten huippurikkaita ja ajavat kalliita urheiluautoja mummopyörien sijaan...
Saudi-Arabia on yksi maailman rikkaimmista maista.
No sielläkö se minun pyörä on, joka n us sit tiin tuosta Kirja Infon kulmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä vaan vähemmän näkyy täällä tyrkyttämässä vanhoja pyöriä lahjaksi.
Olisin kiitollinen että hän antaa lahjan jonka on ostanut kovalla työllä ansaitsemillaan rahoilla.