Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja tehnyt vuosia perheen jouluruuat

Vierailija
22.12.2020 |

Aavistus katkeruutta jostain kuitenkin tulee. On tunne joka "käväisee", mutta ei jää myrkyttämään mieltä. En tiedä miksi tämä tunne tulee. Oikeastaan siihen ei olisi mitään syytä.

Totuus kun on kuitenkin että haluan tehdä jouluruuat itse. En halua että vaimoni tekisi perinteisiä jouluruokiamme. En tiedä mistä tämäkin tulee. Hän saisi tehdä jouluksi jotain muuta, jos haluasi.

Hänen tehtävänsä on keittää perunat aterialle:)
Arkena hän saa kokata ja hyvä niin. Mys minä kokkaan arkena.

Mitä mietteitä herättää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalinko haluat?

Vierailija
2/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia pariskuntia, joilla ruoanlaitto on enemmän miehen juttu. Ei kokkaus ole mikään naisen asia sen enempää kuin miehenkään. Toiset tykkää enemmän kokkaamisesta, toiset harrastaa sitä enemmän ja ovat sitä kautta taitavampia kuin toiset. Ihan sukupuolesta riippumatta. Ei herätä minussa erityisiä ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei kuulosta katkeruudelta vaan ihan normaalilta parisuhteelta. Välillä se harmittaa että joutuu tekemään jotakin, olisihan se mukavampaa laiskotella, mutta sitten taas välillä on ihan mukavaa nähdä on siltikin ihan ok ruuanlaittaja vaikka niiden jouluruokien osalta.

Vierailija
4/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt aivan ymmärtänyt miksi teksti oli noinkin katkeraa, mutta se on aivan normaalia jos mies tekee ruoat?

Ajatus naisten tekemästä ruoasta on vain jokin räjähdysikäluokkien jäänne. 

Vierailija
5/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä mies ja toivottavasti vaimosi arvostaa.

Vierailija
6/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen näin että viinan kanssa läträily tuo sitä oikeaa katkeruutta. Toinen häärää patojen kanssa ja tekee joulua ja toinen kiittää kaljoittelemalla jouluna. Maistissa sitten mässyttää jouluruokia.

Viina ne joulut pilaa, jos joku asia on pilatakseen.

Vierailija
7/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin mieheni tekee. Minulla on muut vastuut.

Vierailija
8/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä jako menee noin. Meillä minä kokkaan ha mies hakee tarvittavat ruuat kaupasta laatimani listan mukaan. Hän myös siivoaa keittiön ja hoitaa tiskit. Ihan hyvä diili niin teillä kuin meillä mielestäni.

Vierailija
9/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt aivan ymmärtänyt miksi teksti oli noinkin katkeraa, mutta se on aivan normaalia jos mies tekee ruoat?

Ajatus naisten tekemästä ruoasta on vain jokin räjähdysikäluokkien jäänne. 

Varmaan sen takia, koska avausta ennen luin ketjua, missä haukuttiin miesten osallistuminen jouluihin.

ap

Vierailija
10/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoon ja koristelen ja mies hoitaa täysin ruokapuolen.

Vierailija
11/11 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat tehdä itse mutta olet kuitenkin katkera? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan