Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En opi sijoittamaan!

Vierailija
22.12.2020 |

Ymmärsittekö? En opi sijoittamaan koska olen niin tyhmä. Että työntäkää perseeseen ne jutut että kuka tahansa siihen pystyy, ei pysty. Ei auta vaikka asiaan löytyisi aitoa kiinnostusta, en vaan pääse alkuun. Olen jo viisi vuotta yrittänyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen asiaa ajatellut vuosiakausia. Rahat on maanneet tilillä. Pari kuukautta sitten kyllästyin ja avasin sijoitussalkkuja ja aloin ostella kaikenlaista. Rahastoihin laitoin eniten nyt alkuun ja pyrin sijoittamaan jatkuvaan tahtiin. Ehkä opin jotain tai sitten en. 

Luin pari opusta aiheesta ja päällimmäisenä jäi mieleen se että suurin virhe minkä voite tehdä sijoittamisen suhteen että et aloita.

Vierailija
2/4 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkineiti voi auttaa sua ja tehdä automaatti sijoituksen joka kuukausi tililtäsi johonkin kähmäiseen korkean kulun nordea rahastoon.

Kai sinä nyt pankkitilin omaat, ei kai sellaiset ole vaj akeilta kielletty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankkineiti voi auttaa sua ja tehdä automaatti sijoituksen joka kuukausi tililtäsi johonkin kähmäiseen korkean kulun nordea rahastoon.

Kai sinä nyt pankkitilin omaat, ei kai sellaiset ole vaj akeilta kielletty?

Kyllä minä olen saanut aikaiseksi laittaa sopivan määrän rahastoon (eikös käytännössä kaikki tajua tehdä niin?). Teknisesti se on jo "sijoittamista" mutta ei se minulle vielä tunnu siltä. Haluaisin ymmärtää sitä asiaa ja oppia tekemään aktiivisia muuveja, en nyt kuitenkaan välttämättä tarkoita treidausta, se ei jotenkin innosta. Mutta kun en ole päässyt edes alkuun.

Vierailija
4/4 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos aloittaisit sillä, että mietit mihin alaan haluat sijoittaa ja onko merkitystä seuraavilla asioilla:

Yrityksen vastuullisuus

Yrityksen sijainti

Tuotto-odotus

Osinkoja vai ei

Noilla voi jo aika hyvin haravoida itselle sopivia yrityksiä.