Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjojenjakohetken kaaos, serkut omii toistenkin paketteja

Vierailija
22.12.2020 |

Lasteni (adhd?) serkkupojat on tosi villejä ja availevat paketteja katsomatta ( jopa tahallaan) kenen nimi siinä lukee. Olen saanut haukkana vahtia, ettei lapseni lahjat päädy väärälle henkilölle.
Erottiin viime talvena ja nyt en ole itse tänä vuonna paikalla. Tiedän, ettei isä tilanteessa ole yhtä tarkka, kannattaako mun laittaa omia lahjoja sinne mukaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna ostamasi lahjoja mukaan. Avatkaa keskenänne.

Vierailija
2/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on kun vanhemmat eivät kasvata enää lapsiaan. Ja tänäpäivänä on sopimatonta komentaa toisten lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään anna hankkimasi lahjoja mukaan. Kai vietätte keskenään oman joulun, jolloin lapset avaa paketit.

Vierailija
4/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä laita omia paketteja mukaan. Sanot lapselle, että tonttu toi lahjat kotiin ja avaatte ne siellä. Tai jos on sen ikäinen ettei tontut ppoo, niin  selität vaan että lahjat avataan kotona.

Jos oma lapsesi on heikkohermoista ja itkeskelevää sorttia, niin laita matkaan jotain pehmeetä mikä ei hirviökakaroille kelpaa. Sukkahousut tms. on hyvä.

Vierailija
5/5 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä laittais muutenkaan ainakaan kaikkia ostamiani lahjoja sinne mukaan, kyllä mä haluan nähdä sen kun omat lapset avaa lahjojaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä