Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen wt, mitä pahaa siinä on?

Vierailija
19.05.2014 |

Palstan määritelmän mukaan olen varmasti wt, mutta mitä pahaa siinä on? Mikä on wt vastakohta, kyrpiintynyt perheenäiti kirppisvaatteisiin pukeutuneena ja lasten nimet on Matti ja Marja? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille wt-automaateille..."memento mori".

Vierailija
2/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on WT?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on WT:tä palstan mukaan.Yhden ominaisuuden perusteella tuomitaan, kaikista meistä löytyy joku tällainen piirre, joka on palstan mukaan WT

Vierailija
4/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt ei osaa ottaa huomioon muita. Ollaan sellaisia minä, minä ja minun tarpeet ja oikeudet.

Vierailija
5/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa niin paljo että yhtäkkiä täälä on opittu uusi (vanha) sana ja kaikki täällä niin pätevänä ja coolina käyttämässä sitä, ja sillähän ei ole väliä missä sitä käyttää koska kaikki on nykyään mammojen mielestä niin WT.

Vierailija
6/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että täällä lukee saati vastailee, on selvä wt:n merkki. Eli kaikki me ollaan tuhoon tuomittuja, vaikka jotkut yrittää briljeerata ammatillaan tai omaisuudellaan.
Valitettavasti se merkkilaukkukaan tai -auto ei päästä wt:n leimasta.

Vierailija
7/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit Jessen toinen tuleminen, olisit wt.

Vierailija
8/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstailet, olet wt. Tämän tason kura mitä täällä pyöritellään ei kiinnosta kuin wt-ihmisiä.

- (miten minusta tuli?) WT

Vierailija
9/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy tatuointi, on wt.

Vierailija
10/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä wt tarkoittaa ja mistä tuo lyhenne tulee?

Vierailija
11/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash. Valkoista roskasakkia, sitähän se kai tarkoittaa tuo lyhenne?

Vierailija
12/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään. Tämän palstan konservatiiviset nalkuttajat on vaan kateellisia, kun eivät uskalla olla sellaisia, kuin olevat, vaan elävät ympäristön asettamien odotusten mukaan.

Vierailija
13/17 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyydelle on tietyt ihanteet, ja toiset saavuttavat ne paremmin kuin toiset.

Vierailija
14/17 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt on Suomeen sopimaton käsite (ei täällä oikeasti edes ole wt:tä), mutta ah niin näppärä leimakirves epävarmoille alemman keskiluokan edustajille ja muille provoajille: kaikki mikä rassaa tai vtuttaa on niiiiiin wt:tä. Kätevää! Ja hetkeksi edes tulee parempi mieli ja nostatusta omaan heikkoon egoon.

Minäkin olen "wt", Suomen oloissa köyhistä oloista tullut ja itse tieni raivannut, nyt on tutkinnot, hyvä duunipaikka, talot ja vempeleet, mutta aina tulen henkisesti olemaan wt. Siitä en luovu, koska se erottaa minut niin näppärästi ja kätevästi ympärillä nykyään pyörivistä mitäänsanomattomista ja vähän pelokkaista keskiluokkaisista tylsimyksistä. Niillä on tatskat ja kananpersetukat (luovalla alalla ollaan) ja ilmeisesti jotain katu-uskottavuutta yrittävät epätoivoisesti tavoitella, mun ei tartte. (tulee hvtti melkein sama olo, kun tossa Jättis-mainoksessa, jossa Keekki käy uhoomassa MattiTepolle ja äijät tsemppaa...)

Vierailija
15/17 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet wt jos sinua ei tunneta oman piirisi ulkopuolella, lehdet ei koskaan kirjoita saavutuksistasi jne. Palkan ei välttämättä tarvi olla huikea, Suomessa saa monet taitavatkin vain 30000e vuodessa, mutta pitää tehdä jotain hienompaa kuin perus keskiverron hommat.

Vierailija
16/17 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:56"]

[/quote]

ööh onko lihava kolmen lapsen äiti, jolla ei ole muuta tekemistä kuin parjata ihmisiä kämäisellä palstalla, jonkun ihanteen mukainen?? 

Vierailija
17/17 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:56"]

[/quote]

ööh onko lihava kolmen lapsen äiti, jolla ei ole muuta tekemistä kuin parjata ihmisiä kämäisellä palstalla, jonkun ihanteen mukainen?? 

[/quote]

Todennäköisesti ei. Jos netin käyttö on todella ainoa aktiviteetti, on elämässä vaikea saavuttaa mitään. -13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi