Kerro miten vietit viikonloppusi
Kommentit (24)
Mä olin mun vanhempien luona lapsen kanssa. Käytiin Ikeassa ja sukuloitiin.
Perjantai: illallinen brasilialaisessa ravintolassa, yö hotellissa, nukkumaan aamu viideltä
Lauantai: päiväkävely puistossa ja loikoilua puistossa. Kämppäkaverien kanssa puutarhassa jutustelua, illalla pariin baariin.
Sunnuntai: Ajelulle maaseudulle, lounas paikallisessa pubissa. 3 tunnin torkut
Pe olin kotona ja mieli maassa, kävin kaupasta mässyä, iltayöstä pitkä kävelylenkki.
La piristyin vähän ja kävin mm. pitkällä kävelyllä.
Tänään näin paria kaveria (harvinaista!) ja tein pitkän kävelylenkin.
Heh, jopa olen ollut reipas kävelijä. :) en juo enkä törppöile muutenkaan mitään, revin sitten huvini mm. liikunnasta.
Perjantaina osteltiin vaatteita ja verhoja ja muuta tulevan ylioppilaan kanssa, lauantaina kävin turnauksessa voittamassa pronssia ja pitämässä hauskaa, sitten saunaan ja ulos syömään yhden ihanan miehen kanssa. Yöllä naapuri tuli juomaan viiniä ja juteltiin. Sunnuntaina siivoilin ja mummi tuli kahville. Sitten haettiin tytär ja käytiin ikeassa ja syömässä. Illalla nuoremmat lapset tulivat mökiltä ja nyt katsotaan leffaa.
La aamulla tulin töistä kotiin ja päivän nukuin.
La illalla katsoin perheelle juhlavaatteita valmiiksi ja pakkailin kamoja sekä pyykkäsin.
Su aamulla pakkasin perheen autoon ja lähdin ajamaan toiseen kaupunkiin.
Su päivällä olin juhlissa.
Su illalla ajelin hiljalleen kotiin ja pysähdyin kerrankin siihen tienvarsikahvilaan, jota olen aina pitänyt kutsuvan näköisenä, mutta ei ole koskaan ollut aikaa pysähtyä sinne kahville.
Masturboin kolmesti, kävelin lyhyen lenkin, kävin kaupassa, surffasin netissä 20h, tein ruokaa, nukuin.
Ei mitään kummempaa, pihahommia kun lämmin tuli vihdoin, siivoilua myös sisällä kun on ylioppilasjuhlat tulossa, mies oli yövuorossa viime yönä, joten olin lasten kanssa eilisen illan yksin, ja tänään päivällä yritin hyssytellä että olkaa hiljempaa kun isi nukkuu.
Perjantaina olin katsomassa stand up-esitystä ja kävin poikaystävän kanssa kävelyllä kun oli niin ihanan kesäinen ja lämmin ilta. Lauantaina kävin shoppailemassa ja syömässä ulkona ja illalla otin muutaman siiderin kaverini luona. Nyt sunnuntaina olen aamulla käynyt uimahallissa uimassa ja tehnyt vähän hienompaa ruokaa pitemmän kaavan mukaan ja av-palstaillut.
Pe ja la Lapsi hoitoon, kännit, villiä seksiä, roskaruokaa, baariin, flirttailua ja paljon nauramista.
su oksentamista, nukkumista ja lisää roskaruokaa ja tosi kiukkunen aviomies.
Perjantaina olin äitillä kylässä ja hänen kissoja katsomassa. Lauantaina käytiin miehen kanssa neljässä ravintolapäivän ravintolassa syömässä. Illalla tapasin serkkuni ja menimme juhlimaan (tanssimaan yökerhoon), palasin kotiin neljältä. Sunnuntaina eli tänään olen siivoillut (tiskannut,imuroinut,siivonnut vessan,pyyhkinyt pintoja) ja pakannut huomista ulkomaanmatkaa varten mieheni kanssa :) ollaan työviikon verran ulkomailla.
Perjantaina lapset oli hoidossa ja mun ystävät tuli kylään. Kokkasin. Mies oli omien ystäviensä kanssa ulkona.
Lauantaina pyöräiltiin koko perhe, käytiin katufestareilla, syömässä ravintolapäivä-ravintolassa, kokattiin illalla ja käytiin ystävien luona saunassa.
Sunnuntaina pyöräiltiin mökille ja grillailtiin ystävien kanssa. Loikoiltiin auringossa ja nautitiin kesästä.
Pe: Toivuin flunssasta, lepäsin, söin karkkia ja take-awayta. Katsottiin illalla leffa.
La: Lähdettiin miehen ja koiran kanssa etsimään kivoja Ravintolapäivän ruokapaikkoja. Käveltiin kauniissa säässä. Käytiin ruoan jälkeen terassilla ja join lasin valkoviiniä ja yhden siiderin. Illalla surffailua ja töllön tuijotusta.
Su: Laitoin pihaa kesäkuntoon. Pesin ulkokalusteet, istutin pari kukkaa, haravoin ja harjasin. Syötiin lounas ulkona ja nautittiin auringossa lasilliset viiniä. Pesin talvella käytössä olleet täkit, joutavat nyt yläkaappiin. Surffailin, lenkitin koiraa, katsoin telkkaria. Varasimme matkan.
Aika tavallinen viikonloppu.
Istuin sisällä av:n kanssa, välillä söin.
Vedin perseet, katsoin matsia umpitunnelissa, harrastin suojaamatonta seksiä jonkun tuntemattoman kanssa, tappelin ystävieni kanssa, hävitin tavaroitani ja ahmin vitutukseen liikaa pitsaa ja jätskiä. Putkeen meni!
La kentän laidalla lapsen fudista katsomassa
su kentän laidalla lapsen fudista katsomassa
hyvä viikonloppu; ulkoilua, aurinkoa, hyvää juttuseuraa, jännittäviä otteluita, lapsen kanssa yhdessä olemista, ulkona syömistä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:54"]
Perjantaina kävin kaupassa, lauantaina kävin päivällä lasten kanssa mäkkärissä syömässä ja illalla ajelin kolme tuntia etsien rekkaa jonka alle ajaa. Tänään olen ahminut herkkuja oksetukseen asti.
[/quote]
Et voi tehdä tuota lapsille tuota. jos sinulla on elämää nähnyt tuttu niin avaudu hänelle äläkä pidä kulissia yllä.
Perjantaina olin "ylitöissä". Oikeasti nautiskelin rakastajattarestani. Ihanan rentouttava muutama tuntinen. Tämän jälkeen kiirehdin kotiin syömään ja katsottiin perheen kanssa elokuvaa.
Lauantaina menin katsomaan esikoisen peliä ja sitten vein perheen ulos syömään. Suunniteltiin kesälomaa. Illalla siskoni tuli perheensä kanssa meille käymään ja istuskelimme ulkona lasten hyppiessä trampoliinilla ja juosten ympäri pihaa.
Sunnuntaina vein pienemmät lapset puistoilemaan ja käytiin kaupassa. Nyt nukkumaan vaimon viereen ja aamulla aikaisin töihin
//M41
Pe: Käveltiin lapsen kanssa kauppaan ja av
La: Kävelyllä ja kaupassa ja pealaamista ja av
Su: Pitkällä kävelyllä ja kaupassa ja av ja pelaamista ja av.
Perjantaina kävin kaupassa, lauantaina kävin päivällä lasten kanssa mäkkärissä syömässä ja illalla ajelin kolme tuntia etsien rekkaa jonka alle ajaa. Tänään olen ahminut herkkuja oksetukseen asti.