Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko oikeasti 13-v tyttöjen meikata?

Vierailija
21.12.2020 |

Itse pyrin siihen että tyttö ei laita meikkiä ennen kun täyttää 15-v. Itse aloitin meikkaamisen vasta 17-vuotiaana. Kornin näköistä että lapsilla kajaalia ja ripsiväriä (ja vielä laittavat kunnolla).

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikit ja hiusvärit pitäisi olla laittomia.

Miksi? Perustele.

Ehkä uskonto rajoittaa?

Vierailija
22/26 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmillani oli joku ihmeellinen porttiteoria, että meikki (ja mustat vaatteet) johtavat tupakanpolttoon ja kännäämiseen. Ajatteleeko ap samoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te jotain tosi vanhoja? Mä oon 30v. Ja kyllä meidän luokalta kaikki 13v. Meikkasivat. Nuoret ei paljoa meikkiä tarvitse mutta on vähän meikkiä sopii. Annan omanikin meikata heti kun haluaa. Nyt on 10v. Ja tykkää laittaa välillä huulikiiltoja.

En ole vanha.. yli 30-vuotias. Olen saanut ehkä vanhoillisen kasvatuksen. Meikki kuuluu aikuisille. Meikki voi myös pahimmillaan vanhentaa ja tehdä kovan näköiseksi. Ap

Juu sut on kasvatettu tynnyrissä. Omassa koulussa jo 1980-luvulla yläastelaiset meikkasivat jos seiskaluokalla.

Sä häpeät sitä jos sun lapsi ei näytä just siltä miltä SÄ haluaisit ja naapurin manta ja mummot ja papat voi pitää sua huonona äitinä. Siitä tässä on kyse, äidin häpeästä ja arvostelupelosta sekä kontrollista. Olet Hyacinth Bucket. Hommaa itsetunto.

Vierailija
24/26 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikit ja hiusvärit pitäisi olla laittomia.

Miksi? Perustele.

Ehkä uskonto rajoittaa?

Uskonto todellakin rajoittaa tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
25/26 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun nykyään edullisetkin nuorten suosimat meikit ovat laadukkaita. Luonnonkosmetiikkakin on trendikästä ja kaikkien saatavilla. Ja some täynnä ihonhoito-ja meikkivinkkejä.

Ei tarvitse sutia salaa jotain väärän väristä dream matte moussea kuivaan naamaan ja käyttää jotain huonoja silmämeikkejä, mitä ei osaa laittaa edes. Kun kuitenkin se meikkaaminen kiinnostaa teini-iässä.

Vierailija
26/26 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaus, pienet bikinit päälle, ihoa nuolevat shortsit...

kesää odotellessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme