Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö juttelemaan ensin, jos naapuri häiriköi?

Vierailija
21.12.2020 |

Entä kun naapuri kieltää tehneensä jotain, mistä olisi aihetta keskustella?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että häiriköivä ei suostu useimmiten ollenkaan keskustelemaan rakentavasti, vaan keksii kaikenlaisia hätävalheita ja syyttää asiasta kysymään tullutta ihan röyhkeesti jostakin ihan muusta. 

Juuri näin!!!!!! :)

Esim 1. 

Terve, kiva tavata, olenkin miettinyt kuka parkkaa jatkuvasti meidän paikalle. Tässä olen nyt taas odotellut vartin.

-"Kun mä käytän tätä parkkipaikkaa vain silloin kun sun auto ei ole paikalla ;D ja tää on tässä vaan nyt pari minuuttia, ja eiks tämä sitäpaitsi ole vieraspaikka ( paikan numero ja 'varattu'-merkki näkyvät kauas )"?

Hanki itsellesi oma paikka, mä maksan tästä ja käytän ihan itse.

-"Haista vttu"!!

Esim 2.

Oletko tietoinen, että teidän koira haukkuu kaiket päivät sun poissa ollessasi?

-"No meidän koira ei kyllä hauku." 

Kyllä se kuule haukkuu, koko sen ajan kun olet itse poissa, eli työpäivinäkin useita tunteja! Eikä sitä edes viedä lenkille, vaan ainoastaan pikapissalle, vaikka on iso koira, olen seurannut!!!!!

-"Meidän koira ulkoilee maalla (jossa ollaan n. viikko kesässä) joka päivä"!!

Mitä sitten, me asutaan kaupungissa, ja koira haukkuu! Mitä aiot tehdä? Sitruunapanta?

-Tekoitkua..."Koira on siitoskoira, enkä todellakaan mitään haukkupantaa sille aio laittaa, tiedätkö mitä tällaisen pentu maksaa"??

Seuraavana päivänä pihalla saan osakseni uhkailua perheen isän taholta. Kuulin toiselta naapurilta, että on väkivaltarikostaustaa. Kehoitti varomaan. 

Vierailija
22/23 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että häiriköivä ei suostu useimmiten ollenkaan keskustelemaan rakentavasti, vaan keksii kaikenlaisia hätävalheita ja syyttää asiasta kysymään tullutta ihan röyhkeesti jostakin ihan muusta. 

Juuri näin!!!!!! :)

Esim 1. 

Terve, kiva tavata, olenkin miettinyt kuka parkkaa jatkuvasti meidän paikalle. Tässä olen nyt taas odotellut vartin.

-"Kun mä käytän tätä parkkipaikkaa vain silloin kun sun auto ei ole paikalla ;D ja tää on tässä vaan nyt pari minuuttia, ja eiks tämä sitäpaitsi ole vieraspaikka ( paikan numero ja 'varattu'-merkki näkyvät kauas )"?

Hanki itsellesi oma paikka, mä maksan tästä ja käytän ihan itse.

-"Haista vttu"!!

Esim 2.

Oletko tietoinen, että teidän koira haukkuu kaiket päivät sun poissa ollessasi?

-"No meidän koira ei kyllä hauku." 

Kyllä se kuule haukkuu, koko sen ajan kun olet itse poissa, eli työpäivinäkin useita tunteja! Eikä sitä edes viedä lenkille, vaan ainoastaan pikapissalle, vaikka on iso koira, olen seurannut!!!!!

-"Meidän koira ulkoilee maalla (jossa ollaan n. viikko kesässä) joka päivä"!!

Mitä sitten, me asutaan kaupungissa, ja koira haukkuu! Mitä aiot tehdä? Sitruunapanta?

-Tekoitkua..."Koira on siitoskoira, enkä todellakaan mitään haukkupantaa sille aio laittaa, tiedätkö mitä tällaisen pentu maksaa"??

Seuraavana päivänä pihalla saan osakseni uhkailua perheen isän taholta. Kuulin toiselta naapurilta, että on väkivaltarikostaustaa. Kehoitti varomaan. 

🤭 Koirajuttu, spot on. Kuinka tuo voi olla niin yleistä, jos koiranomistajaa sattuu seuraamaan läheltä. Koira raukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille menee ja pidetään huolta että esitutkinta tehdään tarvittaessa kunnolla; kiinni on turha käydä ja skitsofrenia puheita turha levitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan