Parhaat ja huonoimmat konvehdit Pandan juhlapöydän konvehdit-rasiassa?
Parhaiten makunystyröitäni hivelee suklaacrisp ja kermatoffee.
Viimeiseksi rasiaan jää aina seisomaan minttu ja ananas.
Kommentit (18)
Voi ei, minttu ja ananas on mun lempparit! :D Marmeladi ja tryffeli jää mulla syömättä.
Jätät siis parhaat viimeiseksi niin kuin kuuluukin.
Ananas on paras, huonoin on marmeladi
Zabaglione ja se keskimmäinen (hasselpähkinä, nougat?)
Minttu on pahaa, en tykkää mintusta missään muodossa. Just noita syödään tässä enkä ole maistanut kaikkia tai muista miltä osa maistuu, mutta toffeecremen pistelin poskeeni ja se oli hyvä, eli ehkä se on suosikki.
Ananas on huonoin, se on ainoa jota en tuosta rasiasta koskaan syö. Zabaglione kaikkein paras, vadelmamarmeladi, suklaacrisp ja hasselpähkinä myös suosikkeja.
Ananas paras, suklaacrisp huonoin.
En ole ikinä tykännyt Pandan suklaasta. Niistä jää kummallinen rasvakalvo kitalakeen.
Zabaglione on mun suosikkini, suklaatryffeli ja ananas vähiten suosikkeja.
Paskanmakusia ne on kaikki, silti noita aina jouluisin väkisin annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Pasgkanmakusia ne on kaikki, silti noita aina jouluisin väkisin annetaan.
Yhtä hirveä se on se fazerin vastaava rasia mutta kun sai 3kpl kympillä ni olihan se pakko ihmisten riesaksi ostaq
Syökö joku aikuinen muka moista moskaa? Meillä lentää suoraan roskiin, jos joku noita paskapöydän konvehteja kehtaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku aikuinen muka moista moskaa? Meillä lentää suoraan roskiin, jos joku noita paskapöydän konvehteja kehtaa antaa.
Jaa- Minä kyllä otan nekin ilolla vastaan. Tykkään kaikista niistä.
Ne "paskapöydän konvehdit" on useasti äänestetty parhaiksi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt kun muista ei kerry kokemuksia kun pandan konvehteja pakotetaan joka suunnalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinointikikka, että uppoaa kolme kympillä tarjous typeryksiin tänäkin vuonna.
Ananas oli ennen paras. Nykyään suklaacrisp.
Ananas ja minttu parhaat. Viimeisenä menee se joku vadelmatäyte.