Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatusleikki: jos alkoholisoituisin

Vierailija
21.12.2020 |

Olen nainen melkein 50v, enkä käytä alkoa oikeastaan kuin viiniä ruuanlaitossa, ja siihenkin on vaihtoehtoja.
Jos vuodessa menee enemmän kuin 2 siideriä ja lasi kuoharia, olen huolissani. En ole ikinä juonut kunnon kännejä.
Joskus leikin ajatuksella, että alkaisin ryypiskellä.
Miten sen toteuttaisi? Tissuttaen, kunnolla kipotellen? Millainen minusta tulisi, kun suvussa on muutama addikti ratkijuoppo, tosin miehiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sitten että alkaisit lääkäitä ahdistustasi alkoholilla. Ja kun sen ottaminen aiheuttaa ahdistusta, lääkitsisi sitä.

Vierailija
2/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sitten että alkaisit lääkäitä ahdistustasi alkoholilla. Ja kun sen ottaminen aiheuttaa ahdistusta, lääkitsisi sitä.

Mun pitäisi olla sitä varten ahdistunut.

Tosin, jos janottaisi, voisin kuvitella olevani.

Enemmän ottaisin irtioton vuoksi, ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtiotosta silloin tällöin ei alkoholisoiduta.

Vierailija
4/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, olisinko kiukkupussi vai härski rääväsuu.

Kerran otin väsyneenä lonkerotuopillisen tyhjään mahaan, ja muutuin apaattiseksi ja tylyksi. Eli kallistun enemmän kiukun puoleen, ellen ehdi sammua sitä ennen.

Rääväksi voisi muuntautua sopivassa seurassa ja tunnelmassa. Voisin vaikka kähmiä jotakuta tai muuten tunkea ja hönkiä iholle.

Vierailija
5/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos irrottelee usein ja paljon.

Nainen juoppoontuu usein juuri tissuttelun ja kaappijuoppiuden kautta.

Lähisuvussa eräs mies alkoholisoitui nuorena heti kun alkoi vetää viinaa. Huono sietokyky, ehkä vähän autisti ja paha depressio. Poltti itsensä nopeasti loppuun.

Ap.

Vierailija
6/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos irrottelee usein ja paljon.

Nainen juoppoontuu usein juuri tissuttelun ja kaappijuoppiuden kautta.

Lähisuvussa eräs mies alkoholisoitui nuorena heti kun alkoi vetää viinaa. Huono sietokyky, ehkä vähän autisti ja paha depressio. Poltti itsensä nopeasti loppuun.

Ap.

Paljon ja usein juominen helposti aiheuttaa sitä ahdistusta, mutta siinä vaiheessa se ei enää olekaan irtiottoa. Toisaalta jokaisella ihmisellä tulee elämässä vastaan niitä ahdistavia asioita ja jos jo on tottunut siihen että alkoholilla voi ottaa irtiottoja tarttuu siihen helposti myös silloin kun irtiottoa tarvitsee ahdistuksen vuoksi.

Vierailija
7/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10 vuotta sitten kävin usein pubeissa katsomassa bändejä. Jos olisin ollut sinkku niin varmasti olisin hakenut niistä muutakin seuraa. Siinä olisi ollut sauma mehustumiseen ja huonoon suhteeseen.

Nytkin pitäisi erota ja etsiskellä itseään, jos tahtoisi toteuttaa tällaisia intohimoja.

Vierailija
8/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuottaa tuskaa ja häpeää aikuiselle ja aikuistuvalle lapselleni. Hehän eivät ole tottuneet alkoholin käyttööni. Joutuisin esittämään raittiimpaa kuin olen, joisin siis kaapissa.

Avioliitto menisi todennäkösesti suht koht helposti kurkusta alas. Kun kahdestaan asuessa (odotettavissa pian) ei ole mitään tekosyytä juopon ämmän hyysäämiseen, se olisi sitten siinä.

Tämä voisi jouduttaa hunninkoa ja antaa mukavasti hapokasta katkeruutta polttoaineeksi itsesääliin ja baareissa pörräämiseen. Voisin muuttaa vuokrataloon halpaan yksiöön jossa viimeistään ahdistuisin.

Vierailija
9/9 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulema: hetken kuluttua olisin itseinhossa kierivä, lopunkin ulkonäköni haaskannut haaska, jota fiksut ihmiset kiertäisivät ja suku karttaisi.

Vastuullani on asioita, joiden hoitamatta jättäminen rikkoisi välit ja täysin aiheesta.

Taidan jäädä edelleen raittiiksi.