Huomenta!
Tänään on kiireinen päivä. Saa nähdä, miten ne muotit hammasteknikko tekee. Hienoa saada 47v tekarit.
Kommentit (8)
^siis tekarit, ei tikareita kuitenkaan 😂 joka tapauksessa voimia.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinne myös! Toivottavasti tekevät kunnolla ne muotit. Olis itekin pitäny jo vuosia sitten varata uus aika hammaslekurille, mutta kun sillon ne jo sanoi että pitäis Legot poistaa ja tikarit... tsemppiä!!
N 35
Kiitos. Joo, kova homma on hampaiden poistossa. Se aloitetaan huhtikuussa.
Miten voit olla ilman alahampaita huhtikuuhun asti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä pärjään. Ylähampaathan mulla on, vain yksi takaa puuttuu. Tuolla hyvällä hammaslääkärillä ei ollut ennen aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä pärjään. Ylähampaathan mulla on, vain yksi takaa puuttuu. Tuolla hyvällä hammaslääkärillä ei ollut ennen aikoja.
Eikä se enää "pelottele" sinua tulehduksella, joka vie hautaan? Et ollut joku aika sitten niin kovin tyytyväinen häneen. Mutta hyvä juttu siis, että edistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä jos pärjäät, mielummin odottaa hyvää hammaslääkäriä kun mennä sellaselle joka tekee "vähän sinnipäin", ja uusia koko ralli ja pahimmassa tapauksessa vielä korjailla mahdollisia mokia...
T. Se tikaritypy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se enää "pelottele" sinua tulehduksella, joka vie hautaan? Et ollut joku aika sitten niin kovin tyytyväinen häneen. Mutta hyvä juttu siis, että edistyy.
Se oli eri hammaslääkäri, sellainen nuori nainen. Pääsin nyt toiselle, keski-ikäiselle mies hammaslääkärille tuonne kunnalliselle puolelle. Hänellä on enemmän kokemusta hampaiden poistoista.
Huomenta sinne myös! Toivottavasti tekevät kunnolla ne muotit. Olis itekin pitäny jo vuosia sitten varata uus aika hammaslekurille, mutta kun sillon ne jo sanoi että pitäis Legot poistaa ja tikarit... tsemppiä!!
N 35