Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset myöhässä ja testi negaa

17.05.2014 |

HEi! en tiedä onko oikea palsta mut kerron nyt kuitenkin huoleni vaikka kaikki palstat oon jo lukenut. Kuukautiset on myöhässä jo 11 pvä.. aina ollut tasanen kierto sen kp30. olen edellisten kk jälkeen ollut kerran keskeytetyssä yhdynnässä, joten riskin tiedän, se tapahtui päivä kuukauitisten loppumisesta päivän, ja kk kestää sen noin 5pvä..  ovulaation olin mielestäni tuntenut viikko tuon yhdynnän jälkeen, tiedän sen kivuista ja limoista. oviksen jälkeen vaan on ollut alamaha todella kipeä, ja tuntuu et alapäätä vihloo ja eilen alkoi alaselkäkivut, viime viikolla koko kk odottamisen unohin ja keskityin muuhun, tänään tein taas negan. mitähän tässä pitäis tehdä? öisin en nuku kunnolla, alamahaan särkee ja vihloo, rinnat ei arista, pissalla juoksen monta kertaa päivässä, ja tuntuu et kohtu painaa ja on pallomainen.. neljä raskautta takana, ja kaikissa ei esim ole ollut rintojen arkuutta jne.. ruoka ei oo oviksen jälkeen maistunu ja muutenkin huono olo ja nukkusin kellon ympäri ja enempikin, mutta iltaisin alkanu jo pari vikaa päivää olla virkeä.voiko tämäolla tulehdusta? kohdun ulkopuolista? neuvolassa sanottiin et oottele vielä pari vkoa mut kauanko täs ootella. apteekin ja kaupan testejä tehny jo monia, kaikki selkeet negat.. oireet on ku raskaudessa, heikottaa jos ei syö tarpeeksi usein, vaikka ruoka ei maistukaan. alamaha nippailuja ja ollu jo sen pari vkoa et kuukautiset alkaa, niin menkkakipuja, et jo viikon töihin lähteny side housuissa mulal kun menkat alkaa hurahtaen kunnolla ja kerralla... neuvolasta en saanut apua, vain sen etten ole raskaana jos kotitestit on negaa. alkaa vaan nuo kivut häiritsee jo arkea. ja se tunne et vanne ois alamahalla koko ajan :/  kertokaa jos osaate neuvoa. raskautta ei olla suunniteltu mut ei se kamalaakan ois kun vaan tää epätietosuus loppuis.. en muista et ikänä ois menkat myöhästyneet stressistä tai muusta, ja stressiä ei ole ollut

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla