Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysongelmainen ei ole enä vuosiin ollut tervetullut perheen/suvun yhteiseen joulupöytään

Vierailija
20.12.2020 |

Vaikea sanoa, miten tänävuonna kokoontuvat rajoitusten vuoksi, mutta kun sairastuin, tehtiin hyvin selväksi, että meidän suvussa ei tunneta sanaa epäonistuminen ja siitä on kiinni pidetty.
En minä tilannut kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja siihen liittyviä vaikeita masennusjaksoja, mutta suvun ja perheen mielestä olen itse siitä vastuussa. Niin kai sitten olen. Onneksi on taas parempi jakso, mutta surettaa näin jouluna, kun tietää asian laidan. En ole vuosiin nähnyt epää perhettäni, median kautta saatan jostain kuullakin, kun suvussa nyt sattuu olemaan näitä "parempia ihmisiä"
Mutta mitäs sitä suotta tupata, jos ei tykätä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä, tuleeko joulusta perheen kanssa mitään, kun suutuin lasten isälle ja potkin hänen ruuvinsa ja mutterinsa pitkin poikin maahan. Hän ei siitä ilmeisesti suuttunut, pidän sitä todella outona ja epäluotettavana asiana. Ties mitä vihoja hautoo.

...mikä saa taas minut suuttumaan, koska potkaisin laatikon oikeutetusti.

Vierailija
2/2 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omalta kannaltani katsottuna oikeutetusti. Hän voisi hautoa jotain, koska hänen kannaltaan katsottuna sellaista oikeutta tuskin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä