Jos 15v tyttö ei meikkaa tai laita hiuksia, ei välitä kosmetiikasta, hajuvesistä ym
Niin onko aina ns Poikatyttö? Vai voiko vielä muuttua?
Kommentit (7)
Minä olen aina ollut tyttötyttö. En ole koskaan laittanut hiuksiani, meikannut, käyttänyt kosmetiikkaa tai hajuvettä.
Mä olin tuollainen, mutta en todellakaan mikään poikatyttö. Ihan perustytteli, joka vasta vanhempana koki tarvetta meikkailla. Meikkausinto kesti pari vuotta ja nyt kuljen taas naturellina. Kummallista yhdistää kosmetiikan käyttö naisellisuuteen?
Miksi pitäisi meikata tai laittaa hiuksia? 15-vuotiaana on kaunis ja luonnollinen, iho on hyvä (jos ei aknea, mutta ei sekään haittaa). Lähes kaikilla tuon ikäisillä on myös pitkät hiukset, jotka eivät vaadi kummempaa laittamista.
Anna tytön olla.
Tyttäreni ei ollut poikatyttö, vaikka ei ole noista ollut lapsena eikä aikuisenakaan kiinnostunut. Kaunis ja naisellinen nainen on.
Minä olin tuollainen, mutten mistään kohtaa "poikatyttö" silloin, tai koskaan vanhempanakaan. Olin kyllä kovin nätti, enkä tuntenut tarvetta korostaa asiaa enempää.
Mä olin tuollainen. Keskityin intohimoaiheeseeni (luonto) ja saapastelin niin metsässä kuin koulussakin kontiot jalassa ja anorakki päällä. Ei koskaan meikkiä.
Muutuin yliopistoiässä, kun alkoi muut asiat kiinnostaa enemmän. Ei minusta silti mitään todella tyttömäistä tullut.