Naista ei politiikka kiinnosta.
Naista ei politiikka kiinnosta. Hän äänestää vanhasta tottumuksesta samaa puoluetta jota hänen lapsuudenkodissaan tavattiin äänestää, tai sitä, jota hän tottui äänestämään jo 15 vuotta sitten opiskeluaikanaan.
Mies puolestaan on kiinnostunut yhteisten asioiden hoidosta, ja ottaa selvää puolueiden talouspoliittisista linjauksista ennen kuin äänestää. Ja muistakin, kuin vain talouspoliittisista.
Kommentit (11)
Valitettavan totta tuo, siksi vihreillä ja muilla aivokääpiöpuolueilla on niinkin iso kannatus.
Who cares? Vieläkö meillä on sidukkaa ja komeita isonenäisiä arabipoikia tässä kämpässä??
Mä mietin kun luin tän aloituksen, että kestä naisesta puhutaan!
Mun kundi frendi Abdullah sano et mun kannattas äänestää vihreitä ku ne on nii pakolais myönteisii.
Onko kirjoittaja nainen vai mies? Onko näin teidän perheessä vai missä?
Siitä varmasti johtuu että naiset äänestävät miehiä useammin. Sä oot tätäkin mussuttanu palstalla jo iät ja ajat, keksi uusi provo.
Mee lukee vanhoja provojas, paukapää.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3854690/ketju/naiset_syypaita_suomen_romahdukseen
Täälläkin olet sitä vinkunut.
Muista vielä kirjoittaa viesti joka alkaa sanoilla "Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla" ja laita perään hämäykseksi vaikka M38 niin me kaikki luvataan luulla sua eri henkilöksi.
MINUSTA TULI KRISTILLISDEMOKRAATTI. Lapsuudenkoti: SDP. Opiskeluaika: VIHREÄT. Nyt: KD.