Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on koulutuksesi?

Vierailija
20.12.2020 |

Kiinnostaisi tietää koulutuksesi. Mikä on korkein lopppuun saattamasi tutkinto? Jos ei mikään noista, voit kertoa kommenteissa.

Mikä on koulutuksesi?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistusta vaille valmis maisteri!

Vierailija
2/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselystä puuttuu kandidaatti sekä YAMK-tutkinto.

Vaihtoehtoisesti voisi olla alempi ja ylempi korkeakoulututkinto, mutta tällöin ei erottaisi AMK:n ja yliopiston käyneitä.

Peruskoulusta saadaan päättötodistus, ei päästötodistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opistotason koulutus vastannee amk-koulutusta. Mut Jonnet ei muista.

Vierailija
4/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistereita eniten, kuka yllättyi? :D

Vierailija
5/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplamaisteri

Vierailija
6/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoisesti voisi olla alempi ja ylempi korkeakoulututkinto, mutta tällöin ei erottaisi AMK:n ja yliopiston käyneitä.

Lisäksi listasta puuttui entiset opistotason koulutukset, joita niitäkin oli ainakin teknisellä puolella kaksi, eli teknikko ja insinööri. Molempia on työelämässä vielä pitkään.

Vierailija
7/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin maisteri, vaikka en aikoinaan maisterin titteliä hakenutkaan. Olen filosofian kandidaatti, mutta se on siis ylempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
8/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu alempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
9/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikajärjestyksessä: Lukio/yo, AMK-inssi, DI, sähköasentaja ja kohta toinen AMK-inssi.

Vierailija
10/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylioppilas ja käynyt myös ammattikoulun.

Vierailija
11/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusmestari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi listasta puuttui entiset opistotason koulutukset, joita niitäkin oli ainakin teknisellä puolella kaksi, eli teknikko ja insinööri. Molempia on työelämässä vielä pitkään.

Inssit oli opistossa ja teknikot koulussa. Teknillinen opisto ja teknillinen koulu. Samoin oli kauppaopisto ja -koulu. Eli merkonomi ja merkantti. Muistaakseni sairaanhoitajat oli opistotasoinen kans.

Vierailija
12/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk-tutkinto on vain muutos aikaisemmasta opistotutkinnosta. Olen itse aikoinani suorittanut opistotasoisen tutkinnon. Amk-tutkinnoksi sama tutkinto muuttui pari vuotta myöhemmin valmistumisestani. Edelleen on siis samat 3 koulutustasoa mitä oli ajat sitten: koulutaso( esim. lähihoitaja), Amk (ex-opisto, esim.sosionomi), yliopisto (sosiaalityöntekijä).

Olkaa ylpeitä omasta tutkinnostanne. Jokainen tutkinto on räätälöity vastaamaan tiettyä osaamista ja kaikki ovat tärkeitä ja tarpeellisia. Valmistuin maisteriksi. Olen todella tyytyväinen siihen miten vahvan tietotaidon sain opisto-opinnoistani ja se on suuri valtti työssäni. Maisterintutkinto tuo vain lisäsäväyksen osaamiseeni.

Vierailija
13/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inssit oli opistossa ja teknikot koulussa. Teknillinen opisto ja teknillinen koulu. Samoin oli kauppaopisto ja -koulu. Eli merkonomi ja merkantti. Muistaakseni sairaanhoitajat oli opistotasoinen kans.

Milloinkahan tuo on ollut? Minä olen valmistunut Helsingin Teknillisestä oppilaitoksesta 1994 ja sieltä valmistui sekä teknikot, että insinöörit. Äitini oli opettajana kauppaoppilaitoksessa ja sieltä valmistui myös sekä merkantit, että merkonomit.

Vierailija
14/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylempi korkeakoulututkinto, mutta kun ammattiani kysytään epämääräisessä seurassa, kerron olevani viimeistelijä.

Sitten kerron toimivani eräässä pakettitalofirmassa, joka toimittaa avaimet käteen-periaatteella elementtirakenteisia lakkautettuja kansakouluja tilaajan tontille.

Toimin viimeistelyosastolla ja veistelen puukolla pillunkuvia pulpettien kansiin.

Kyselyt loppuvat yleensä siihen.

Vierailija
15/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan tuo on ollut? Minä olen valmistunut Helsingin Teknillisestä oppilaitoksesta 1994 ja sieltä valmistui sekä teknikot, että insinöörit. Äitini oli opettajana kauppaoppilaitoksessa ja sieltä valmistui myös sekä merkantit, että merkonomit.

Oon itse valmistunut -90 ja tekussa eli teknillisessä oppilaitoksessa oli opiston puoli ja koulun puoli. Samoin oli kauppaoppilaitoksessa opiston puoli ja koulun puoli. Erikseen valmistui vielä yo-merkonomit, insinöörikoulutuksessa ei puhuttu yo-insinööreistä vaikka koulutuksessa ne oli eritelty.

Vierailija
16/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston tädeillä on melkein kaikilla fil. maist. tutkinto ja istuvat siellä tiskin takana kaupan kassan palkalla.

Vierailija
17/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/18 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän