Voi ei!! Miten uskallan majoittaa yövieraani valkoiselle nahkasohvalleni! :0 mitä jos kaataa jtn siihen tai päästää unissaan alleen :00
Esim virtsaa tai paskaa! :0
Mitäs sitten tehdään? Se ei kyllä lähde siitä mihinkään.
Kommentit (15)
Se on ainut sohvani!
Ja sänky on omassa käytössäni!
T.ap
Osta housuvaippoja ja anna vieraalle yöasuksi.
Kuka aikuinen kusee tai paskoo alleen unissaan? Omituisia vieraita sinulla. Joko on todella pahoja suolen tai rakon toimintahäiriöitä, tai sitten vieraat menevät nukkumaan ympäripäissään. Miksi edes majoitat heitä?
Vuoraa koko sohva läpinäkyvällä rakennusmuovilla, ja jätä kirves näkyvälle paikalle...
Lopputulos on joku seuraavista:
a) vieras ei jääkään yöksi —> problem solved
b) vieras ei nuku koko yönä —> problem solved
c) vieras nukkuu sohvalla, mutta riippumatta vieraan pidätyskyvystä tai kyvyttömyydestä, sohva pelastuu —> problem solved
Valkonen nahkasohva. Oikeesti? Eissaaatana.
Ap . Jos sinulla on omassa sängyssäsi petauspatja, laita se lattialle ja vieras siihen nukkumaan. Sano, että nahkasohva on liukas ja siitä putoaa helposti. Minä teen niin, koska en ota sitä riskiä että sohvani menee pilalle.
Yök. En jäisi yöksi. Nahkasohvalla ei voi nukkua, inhottavaa. Menisin hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ainut sohvani!
Ja sänky on omassa käytössäni!
T.ap
Kaikki arvasivatkin jo, että sänkysi on tähän asti ollut sinun omassa käytössäsi. Teet poikkeuksen vain, kun sinulla on vieras.
Tämän lisäksi käyttöön kaikki muut ketjussa annetut neuvot, niin myös sänkysi pelastuu, toivottavasti.
Laitat lakanan siihen tietenkin. Ja hyvin hyvin harvoin normaali terve aikuinen ihminen virtsaa tai ulostaa nukkuessaan...
Eikö teillä ole vierassänky?
Edes telttasänkyä tms. vieraille.
Kuka edes haluaa nukkua epämukavalla sohvalla yönsä.
Kai sinulta löytyy pari ylimääräistä vieraspatjaa päällekkäin, jossa vieras voi nukkua lattialla,
Tai anna oma sänkysi vieraalle ja nuku itse patjoilla.
Nuku itse sohvalla ja vaihda vieraalle puhtaat lakanat omaan sänkyysi.