Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs naiset mieltä jos mies laittaa Tinderissä 1. viestinä persoonallisuus testin linkin ?

Vierailija
20.12.2020 |

Ja kertoo minkä tuloksen itse sai ja pyytää sinua tekemään testin ja kertomaan tuloksen ?

Kertokaapa mitä ajatuksia tuollainen aloitus herättää ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo.

En vastaisi.

Vierailija
2/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se otsikoidaan, että ”persoonallisuus testi linkki” niini eiköhän tuo ole aika taputeltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite ajattelisin, että olet joku vuorovaikutustaidoton nörtti.

Muhun toki toi tekisi vaikutuksen, outo kun olen, mutta tuskin olen Tinderin kohderyhmääsi nähnytkään.

Vierailija
4/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se yksi sarja, Soulmates, jossa tehdään testi ja löytyy se yksi ja ainoa oikea. Ja sitten siitä seuraa kaikenlaista kiemuraa.

Ajattelisin että tyyppi joka ehdottaa jotain testia on vaan laiska eikä viitti edes yrittää tutustua, haluaa kaiken tarjottimella tekemättä mitään.

Vierailija
5/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä voi olla montaa mieltä. Mies olisi ainakin henkisesti minulle mahdollisesti oikea kun tiedän että pidän vihreistä persoonista ja vastaisin jos hän on vihreä. Todennäköisesti myös hyvä keskustelija eikä sängyssä ajattele vain itseään

Vierailija
6/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi, koska nuo tuollaiset testit ovat huuhaata. Ja vaikka testi olisi aito, niin mies tuskin osaa vastausta tulkita niin kuin ammattilainen osaisi.

Vierailija
7/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä, sen sijaan horoskoopin haluan tietää.

Vierailija
8/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaisi, koska nuo tuollaiset testit ovat huuhaata. Ja vaikka testi olisi aito, niin mies tuskin osaa vastausta tulkita niin kuin ammattilainen osaisi.

Voihan se silti olla hauska tapa tietää toisesta enemmän, vaikkei testillä olisikaan mitään tieteellistä arvoa.

Vierailija
9/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tulokseni jo tiedänkin, joten kysyisin hänen tuloksensa jo samantien.

Vierailija
10/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Minulta tulisi hänelle kymmenen linkkiä.

Mieheni on nauranut ja paljon, kuinka ”testasin” häntä suhteen alussa.

Olen käyttätymistieteilijä, ja ihan mielenkiinnosta niin tein. Ei mitääj syvällisempää merkitystä.

Vierailija
11/11 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että haluaa oikeasti tietää luonteestani. Positiivista, mutta olen itsekin hieman outo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän