Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Kuinka usein ihannekumppanisi haluaisi seksiä?

Vierailija
20.12.2020 |

Tämä on nyt heteronormatiivinen ja yhdyntäkeskeinen kysely. (Sori siitä) Eli mikä olisi miehesi ihannetarve. Eli se, johon voisit hyvin ja "ponnistelematta" vastata ja joka riittäisi sinulle.

Nainen! Kuinka usein ihannekumppanisi haluaisi seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään äänivyöryä ; )  -ap

Vierailija
2/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä, miten tyydyttävää seksi on ja miten parisuhteessa menee muuten. Tyydyttävää seksiä haluaa useammin, huonoa harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni äänimäärä, mutta aika aktiivisia vastaajia.

Vierailija
4/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä kävisi minulle. Tai vähintään 2 krt viikossa. Ja ei tarvitse olla mitään tunnin sessioita. Lämpenen nopeasti.

Vierailija
5/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan tietenkin haluaa, että mies haluaa häntä joka päivä ja jatkuvasti.

Vierailija
6/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa viikossa kolme tuntia kerrallaan. Se tekee noin 7-9 yhdyntää viikossa. Miten vastaan tuohon kyselyyn?

Näin se menee minulla nykyisin ja olen tyytyväinen.

Vierailija
7/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne olis että mies haluaisi päivittäin, en kyllä päivittäin antaisi, mutta pysyisi paremmin sitten kontrollissa ja saisin hänet tekemään mitä vaan seksin toivossa. 

Vierailija
8/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän täällä menee. 49 vastaajan otoksella kerran viikossa tai useammin 94% vastaajista. Useamman kerran päivässä, päivittäin tai 4-6 kertaa viikossa yhteensä 61%.

Miesten kyselyssä: Miehilla 64 vastaajaa. 95% kerran viikossa tai useammin ihannekumppanin tarve. Useamman kerran päivässä, päivittäin tai 4-6 kertaa viikossa yhteensä 62%.

Hyvin pitäisi mätsätä? Vastaakohan keskimääräistä todellisuutta? Mikä voisi vinouttaa tuloksia. Miehillä "suuret luulot"? Vai onko vain aktiiviset naiset tulleet "todistamaan" että kyllä meilläkin seksin tarvetta?

-ap

Vierailija
9/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ollut sopivaa vastausta, joten en voinut vastata. Määrä vaihtelee niin kumppanin kuin hänen kanssaan olevassa suhteessa olevan vuorovaikutuksen kuin lukemattomien muidenkin syiden vuoksi, niin ei voi mitään vakiomäärää ilmoittaa.

Sopiva olisi "juuri silloin, kun minä haluan". 

Kuulostaa varmaan aika erikoiselta sattumalta, mutta seurustelukumppaneistani kaksi on ollut tällaisia.

He eivät koskaan tehneet itse aloitetta, mutta olivat kyllä lähellä ja lämpenivät hyvin helposti. 

Toinen näistä oli niin ihana ja minulle sopiva kumppani, että olin aivan täysin koukussa häneen...

Suhde kesti muutaman vuoden ja loppui muista kuin seksiin liittyvistä syistä.  

Vierailija
10/13 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin tämän tavan kysyä Hesarin jutusta. Ideana oli hs jutussa, että näin kysyttynä ihminen vastaisi tavallaan ilman paineita toisen miellyttämisestä ja sen vaikutuksesta.

Tässä ketjussa useampi nainen taitaa olla tuonut esille, että tarve riippuuu kumppanista ja suhteesta. Oma käsitys miehistä (itsestä ja ystävistä) että miehillä on ehkä jotenkin selvemmin säännöllinen tarve seksiin. tiheys sitten vaihtelee.  Eli vähän kökkönä vertauksena ruokaan: ihan sama mitä syönyt ja kenen kanssa, niin tietyn ajan päästä tulee nälkä (riippumatta mitä ruokaa tarjolla tai seurana). Osalla naisia; ei tule nälkä, ellei seura ok tai ruoka houkuta? Jos ymmärrätte ajatuksen.

-ap 

Vierailija
11/13 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin kuin kerran päivässä. Upeaa on kun toteutuu. N50+

Vierailija
12/13 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän täällä menee. 49 vastaajan otoksella kerran viikossa tai useammin 94% vastaajista. Useamman kerran päivässä, päivittäin tai 4-6 kertaa viikossa yhteensä 61%.

Miesten kyselyssä: Miehilla 64 vastaajaa. 95% kerran viikossa tai useammin ihannekumppanin tarve. Useamman kerran päivässä, päivittäin tai 4-6 kertaa viikossa yhteensä 62%.

Hyvin pitäisi mätsätä? Vastaakohan keskimääräistä todellisuutta? Mikä voisi vinouttaa tuloksia. Miehillä "suuret luulot"? Vai onko vain aktiiviset naiset tulleet "todistamaan" että kyllä meilläkin seksin tarvetta?

-ap

Kummassakin vastaajat miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi