Mahdoton tilanne kun pitäis saada asunto kuntoon!
Kukaan ei auta, enkä kehtaa kysyä apua.
Eräs hlö saattaisi tulla tai sitten odotan että jos hoksaa tarjota apua.
Vierasta ihmistä en kehtaa päästää tänne, ensin pitäisi kaikki olla hyvin.
Itsellä ei ole oikein voimia.
Keittiökin on räjähtänyt.
Ja vinkkejä mistä saa energiaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tjaah.
Minulla oli sama tilanne jokin aika sitten, ehkä tosin pahempi. Eli tiedän mistä puhutaan.
En tiedä mistä saa energiaa. Minulla se oli pakko, mikä lopulta ajoi liikkeelle. Jostakin on vain lähdettävä liikkeelle. Siinä ei auttanut mikään nysvääminen, vaan ostin rullallisen jätesäkkejä ja aloin lappaa niihin tavaraa. Kun rulla jätesäkkejä oli täynnä, mahtui hiukan jo liikkumaan. Sitten toinen rulla ja sinne lisää. Täydet säkit lastasin aina autoon yön hämärissä ja kävin viemässä jätekeskukseen. Sitten lopuksi hienosäätösiivous, eli lattioiden ja muiden pintojen peseminen jne.
Raskas urakka, mutta pakkohan se oli.
No hyvät vaatteet eivät ole jätettä.
Eivätkä muistojutut ja valokuvat ym.
Vierailija kirjoitti:
Kun tää ei pysy hallinnassa, vaikka keittiö olisi siisti, se sotkeutuu taas.
Ainoa keino pitää keittiö siistinä on päivittäinen siivoaminen. Tai sitten syö aina ulkona. Muuta tapaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan ukaasin jos asunto ei ole kunnossa.
Onko isännöitsijä huolissaan asunon paloturvallisuudesta?
Ei, mutta työmiehet käyvät.
Milloin ne työmiehet ovat tulossa?
Voi olla että menee kuukausi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaah.
Minulla oli sama tilanne jokin aika sitten, ehkä tosin pahempi. Eli tiedän mistä puhutaan.
En tiedä mistä saa energiaa. Minulla se oli pakko, mikä lopulta ajoi liikkeelle. Jostakin on vain lähdettävä liikkeelle. Siinä ei auttanut mikään nysvääminen, vaan ostin rullallisen jätesäkkejä ja aloin lappaa niihin tavaraa. Kun rulla jätesäkkejä oli täynnä, mahtui hiukan jo liikkumaan. Sitten toinen rulla ja sinne lisää. Täydet säkit lastasin aina autoon yön hämärissä ja kävin viemässä jätekeskukseen. Sitten lopuksi hienosäätösiivous, eli lattioiden ja muiden pintojen peseminen jne.
Eivätkä muistojutut ja valokuvat ym.
Jos ne hyvät vaatteet on maanneet likaisina ja kosteina mytyissä pitkin kämppää vuosikausia, niin ne on kyllä entisiä hyviä vaatteita. Ei saa enää pinttynyttä likaa, hajuja ja hometta niistä pois.
Vaikea tajuta että siivous olisi niin vaikeaa??
Meillä oli eilen 12 vierasta josta osa vilkkaita lapsia 3-10v. Koristeltiin mm pipareita ja kuusi, pelasivat ja leikkivät tuntikausia. Syötiin hyvin ja paljon.
Lähtiessään keräsivät lelut kasaan pyytämättä. Illalla ehdin vielä pesemään 2 koneellista astioita ja loput 3 tänään. Strösselit ja keksinmurut imuroitiin muutamassa minuutissa.
Koti on taas siisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa keino pitää keittiö siistinä on päivittäinen siivoaminen. Tai sitten syö aina ulkona. Muuta tapaa ei ole.
Niin, se on just vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaah.
Eivätkä muistojutut ja valokuvat ym.Jos ne hyvät vaatteet on maanneet likaisina ja kosteina mytyissä pitkin kämppää vuosikausia, niin ne on kyllä entisiä hyviä vaatteita. Ei saa enää pinttynyttä likaa, hajuja ja hometta niistä pois.
Eivät ole kosteita. Osa pestävä. Ovat pinoissa.
Vierailija kirjoitti:
Teet vain välttämättömän, esim. tilaa työkohteeseen, huone tai mikä se ikinä onkaan. Ei niitä työmiehiä kiinnosta sun kämpän siisteys.
Siivoilet sitten myöhemmin lisää, jos jaksat.
Tsemmppiä!
Ok. Kiitos!
Ehkä jätän osan paikalleen, osan vien varastoon tai mökille.
Käyttäjä16 kirjoitti:
Vaikea tajuta että siivous olisi niin vaikeaa??
Meillä oli eilen 12 vierasta josta osa vilkkaita lapsia 3-10v. Koristeltiin mm pipareita ja kuusi, pelasivat ja leikkivät tuntikausia. Syötiin hyvin ja paljon.
Lähtiessään keräsivät lelut kasaan pyytämättä. Illalla ehdin vielä pesemään 2 koneellista astioita ja loput 3 tänään. Strösselit ja keksinmurut imuroitiin muutamassa minuutissa.
Koti on taas siisti
Helppoahan se on kun on ensin perussiistiä ja astianpesukone.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä käy. Niin hyvin ei kukaan osaa siivota, että se ei sotkeentusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä käy. Niin hyvin ei kukaan osaa siivota, että se ei sotkeentusi.
Jos ei tee mitään keittiössä koskaan.
Tjaah.