Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit nyt koulussa tai oletkin - kielivalinta

Vierailija
16.05.2014 |

Kuvitellaan, että sinulla olisi mahdollisuus valita seuraavista kielistä - tiedän, ettei pienissä kouluissa ole käytännössä mahdollista kuin muutamaan kieleen, mutta tämä on spekulaatiota.

Mitkä kielet ottaisit, kolmannelta alkava, seiskalla alkava ja kasin valinnainen, saat valita ottaisitko kielen vai et

- ruotsi

- enkku

- venäjä

- espanja

- portugali

- saksa

- ranska

- viro

Jos omassa koulussasi on tai on ollut mahdollisuus johonkin erikoisempaan kieleen, siinä tapauksessa voit valita myös sen. 

Mainitse myös asuinalueesi tai koulunkäyntialueesi, tarkkuuden voit valita itse. Saat kertoa kaupungin jos haluat. 

Mulla olis kouluaikaan ollut enkku, saksa, venäjä. koulualue: Itä-Suomi. Nykyään asun rannikolla, missä tarvitsen ruotsia, mutta silti ajattelen näin. Jos osaisin venäjää, olisin meko varmasti saanut töitä idästä, missä haluaisin mieluummin asua. Sitä olen vähän opiskelllutkin, mutta en niin paljon, että osaisin sitä. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitsisi noista kuin saksan. Toinen ja kolmas eivät ole listassa, mutta ne olisivat japani ja kiina

Vierailija
2/2 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 07:17"]En valitsisi noista kuin saksan. Toinen ja kolmas eivät ole listassa, mutta ne olisivat japani ja kiina

[/quote]alue Pirkanmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan