Laittaako viestiä?
Okei, vaikka aiheesta ja alotuksesta vois niin päätellä niin ei oo kyse teineistä, vaan ihan aikuisista ihmisistä. Oon valitettavan epävarma itsestäni ja nyt kaipaan ajatusta onko mun kannattavaa laittaa viestiä.
Homman nimi on siis, että musta tuli keväällä tinderpari tyypin kans, joka paljastu myöhemmin mun naapuriks
Juteltiin ja lopulta nähtiin ihan sovitusti kerran jonka jälkeen juteltiin edelleen molemminpuolin aktiivisesti.
Keskustelu kuitenkin loppui vähän yllättäen mun laittamaan viestiin ja jäin odottamaan josko hän laittais vielä viestiä. No ei laittanut ja luulin olevani ok asian kans.
Kuitenkin hänet aina sillon tällön näkee pyörimässä tuossa, mutta ei kertaakaan ole ollut sellainen tilanne, että ois tervehdystä kummempaa voinut sanoa.
Edelleen se pari tuolla tinderissä on ja jollain kierolla tavalla houkuttaisi katsoa vielä tämä kortti.
Onko tämä nyt ihan epätoivoinen ajatus laittaa useemman kuukauden jälkeen hänelle viestiä 🤦🏼♀️
Kommentit (5)
Voit toivottaa hyvät joulut ja pahoitella, ettet kiireisenä järjestänyt treffejä mutta nyt olisi vapaa-aikaa jos haluaisi käydä glögillä ;)
Vierailija kirjoitti:
Voit toivottaa hyvät joulut ja pahoitella, ettet kiireisenä järjestänyt treffejä mutta nyt olisi vapaa-aikaa jos haluaisi käydä glögillä ;)
Ei mitään tuollaisia pahotteluja! Ellei teillä sitten oikeesti ole ollut puhetta, että järkkäisit jotkut treffit. Muuten tuo kuulostaisi ainakin mun korvaan pelottavalta ja miettisin, että missähän omissa kuvitelmissa toinen elää.... Mutta toki voit laittaa viestinä hyvän joulun toivotukset ja kysellä maistuisiko glögit. Voithan vaikka vielä leipasta jotain ja pyytää sen varjolla myös maistiaisille.
Laita ihmeessä vaan niin ei tarvitse miettiä.