Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos korva raksuu niin että se häiritsee todella paljon?

Vierailija
20.12.2020 |

Alkoi tänä aamuna. Tarkistin tuleeko ääni jostain muualta, ei tullut. Jatkuu vaikka siirtäisin paikkaa, ja vain vasemman puoleinen korva tai se kohta missä korva on, en osaa selittää. On todella häiritsevä, en pysty keskittymään kunnolla sen takia . Kuuluu vaan sellaista rapinaa ja raksuntaa niinkuin sipsipussia rutistaisi kunnolla. Kovaääninen ja häiritsevä ja vain toisella puolella päätä. Mitä tämä voi olla tai mistä johtua? Yritin puristella korvaa mutta ei auta , toispuoleinen raksuntaääni vain jatkuu ja jatkuu eikä siihen auta mikään ja on todella häiritsevä, onko muilla ollut samaa ja miten pääsen siitä eroon? :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa , se ei mene ohi!!!

Vierailija
2/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään neuvoa? En kestä tätä enkä kehtaa mennä lääkäriin kun ei ne sille mitään voi kuitenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, se on jotenkin tukossa ja siksi raksuu, joko siellä on vaikkua - apteekista saat siihen putsausapua tai sit se on muuten turvonnu kiinni ja siihen auttaa esim duact, mutta sitä saat vaan reseptillä

Vierailija
4/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkihän se siellä rapisee. Isän veli kuoli kun sai tulehduksen tällaisestä.

Vierailija
5/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista audispray tms.?

Vierailija
6/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lihasjumi? Netistä voisi löytyä ohjeita kasvojen/kaulan lihasten omatoimiseen hierontaan. Minulla stressi joskus tekee tuota, että alan jännittää lihaksia jotka saa korvan rapisemaan ja humisemaan.

Vierailija
7/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kaivaa jollain 8" naulalla sieltä syvältä.

Vierailija
8/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään neuvoa? En kestä tätä enkä kehtaa mennä lääkäriin kun ei ne sille mitään voi kuitenkaan

Kyllä kehtaat. Selkeä oire kuitenkin.

Vierailija
9/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ritinää korvassa. Ehkä sitä voisi kuvailla raksumiseksikin. Ilmeni, että siellä oli sellaista tahmaista vaikkua, joka ei tullut sieltä itsellään ulos. Lääkäri puhdisti sen ja ritinä loppui siihen.

Vierailija
10/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuko jos nielaiset? Jos niin voi olla putki välikorvasta nieluun. Valitettavasti sen tukkoisuuteen ei oikein varmaa konstia ole, nieleskely ja paineen nosto vuorotellen voi helpottaa, tai se Duact myös.

Vierailija
11/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat korvat raksuneet teini-iästä lähtien. Ne raksahtaa, jos nielaisen tai tietoisesti raksautan niitä. Ääni on niin kova, että vieressä istuva voi kuulla sen. Kuulin myös, että se voi johtua vaikkutulpasta korvassa, mutta minulla on kuulemma ihan puhtaat korvakäytävät. Se voi kuulemma myös johtua jännityksestä purulihaksistossa, ja minä myös narskuttelen hampaita. Pitäisi varmaan tehdä jotain sellaisia rentoutusharjoituksia, jotka on tarkoitettu narskutteluun. On myös olemassa purulihasten hierontaa, josta voisi olla apua. Olen ajatellut, että sitä voisi kokeilla.

Vierailija
12/12 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos kommenteista ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi