Mies ei anna mun käyttää korkkareita
Välillä olis kiva "hienostella " :) mut sen mielestä kotiäidin ei tarvi????
Kommentit (15)
Miten niin "ei anna"?
Miten se sua meinasi estää...?
Haha, huono. Sellaista miestä ei olekaan, joka ei "antaisi" käyttää korkkareita.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:08"]
Välillä olis kiva "hienostella " :) mut sen mielestä kotiäidin ei tarvi????
[/quote]
Aika jännä,mä en oo koskaan kysynyt mieheltä lupaa käyttää sellasia vaatteita kun itse haluan.Jos säkin kokeilisit sellaista? :)
Tää avaus on sukua niille "saako/ annatko miehesi tehdä X"-avauksille. Nyt palstanaisen mies kieltää vaimoaan käyttämästä korkkareita. Aikuinen ihminen saa tehdä ihan mitä haluaa, kunhan siitä ei seuraa haittaa muille ihmisille. Kenkävalinnoista ei tarvitse kysyä lupaa keneltäkään.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:14"]
mamu vai pätkä?
[/quote]
Voi se olla muuten vaan urpo myös.Entisellä isäpuolella oli tapana mussuttaa äidille,jos se vähänkin laittautui,olisi pitänyt olla vaan rönttävaatteissa 24/7.
Sulla ei vissiin oo minkäänlaista omaa tahtoa.
No pakota sä sitten se ukkosi käyttämään korkkareita. Siksi, että sun mielestä jommankumman pariskunnasta täytyy niitä käyttää.
Olisi mukavaa jos avovaimo joskus laittaisi korkkarit
Mä en ymmärrä miehiä, jotka ei tykkää siitä että oma nainen näyttää hyvältä. Haluaa naisen kulkevan jossain rönttyvaatteissa niin kuin joku kommentoi... Mistä ihmeestä sellainen johtuu? Luulisi että olisi kiva katsella naista, jolla on kivat vaatteet ja kuumat korkkarit.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:18"]
Mä en ymmärrä miehiä, jotka ei tykkää siitä että oma nainen näyttää hyvältä. Haluaa naisen kulkevan jossain rönttyvaatteissa niin kuin joku kommentoi... Mistä ihmeestä sellainen johtuu? Luulisi että olisi kiva katsella naista, jolla on kivat vaatteet ja kuumat korkkarit.
[/quote]
Ehkä ne pelkää,että nainen näyttää liian hyvältä ja joku muu nappaa sen?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:18"]Mä en ymmärrä miehiä, jotka ei tykkää siitä että oma nainen näyttää hyvältä. Haluaa naisen kulkevan jossain rönttyvaatteissa niin kuin joku kommentoi... Mistä ihmeestä sellainen johtuu? Luulisi että olisi kiva katsella naista, jolla on kivat vaatteet ja kuumat korkkarit.
[/quote]
Niillä on paska itsetunto ja on sairaalloisen mustasukkaisia
M39
Kannattaisi antaa.
Suomalainen nainen korkkareissa on äärimmäisen harvinaista muutenkin. Juuri kävin Pietarissa ja siellä asia oli täysin päinvastoin: hankalampaa oli bongata paskaiset lättätennarit. Suomessa näkee naisia yöelämässäkin lättäpohjat jalassa WTF
Ja sä tottelet..?