Turvotusta yhdynnän jälkeen
Minulla on ollut muutaman viikon ihme vaiva, seksin jälkeen emättimen suun ympärys on turvoksissa. Myös yhdynnän alussa sattuu, tuntuu että olisi jotain haavoja/halkeamia yms. Ollaan kokeiltu lyhentää sessiota, turvotus ja kipu tulee vaikka kestäisi 5 min. Ennen ei ole ikinä tälläistä ollut. Mietin, että jos on joku emätintulehdus, eikö niissä ole aina oireena pahanhajuinen vuoto? Minulla on ollut välillä vetistä valkovuotoa, mutta hajutonta. Ehdin jo pelästyä valkojäkälää joka surkastuttaa paikat :S
Kommentit (4)
Turvotus yhdynnän jälkeen viittaisi siihen, että et ole saanut tarpeeksi. Pillu on jäänyt vielä kiihottuneeksi. Koettakaa vain jatkaa muutaman kerran uusiksi. Ehkä oire johtuu näin yksinkerraisesta syystä.
Turvotus "siellä" tarkoittaa, että olet seksihetkestä kunnolla kiihottunut, muttet ole saanut orgasmia.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:31"]
Minulla on ollut muutaman viikon ihme vaiva, seksin jälkeen emättimen suun ympärys on turvoksissa. Myös yhdynnän alussa sattuu, tuntuu että olisi jotain haavoja/halkeamia yms. Ollaan kokeiltu lyhentää sessiota, turvotus ja kipu tulee vaikka kestäisi 5 min. Ennen ei ole ikinä tälläistä ollut. Mietin, että jos on joku emätintulehdus, eikö niissä ole aina oireena pahanhajuinen vuoto? Minulla on ollut välillä vetistä valkovuotoa, mutta hajutonta. Ehdin jo pelästyä valkojäkälää joka surkastuttaa paikat :S
[/quote]
Moi. Olisin kiinnostunut tuosta valkovuodosta milloin sitä tapahtuu ja missä iässä
T. Kielimies.
Olisiko hiivatulehdus?
Kokeilkaapa hiivatulehdukseen tarkoitettua voidetta molemmat. :)