Nainen, kuinka usein on sopivasti
Kuinka usein seksiä on sopivasti? Kerta viikko, kaks vai?
Kommentit (14)
Mieluiten saisin aamulla, päivällä ja illalla. Jos olosuhde ei anna myöden niin vähintään kerran päivässä tarvitsen orgasmin, joko itse tehden tai yhdessä.
Jokapäivä. Äskenkin. Ja lisää. Myöhemmin!
Näinhän se täällä palstalla menee. Joka päivä ja useasti. Mutta kun oikeasti se ei naisilla vaan mene niin.
Mäkin haluan joka päivä aamuin illoin. Voihan se olla että näitä seksijuttuja lukee keskimääräistä aktiivisemmat naiset. Miehelle joka toinen päivä on sopiva.
Sen verran epätyydyttävää seksiä on, että ei jaksa usein vaivautua.
Meillä homma on hoidettu niin, että mulla on vakirakastaja jota saan kutsua kotiin tarvittaessa, tulee jos ennättää tai sopii. Mieheni ei seksistä niin välitä, keskittyy uraansa ja minulla halut pinnalla yhä.
N50
Haluaisitko toisen sellaisen? Nuorehkon ja komean?
5-7krt viikossa, paitsi ovulaation aikaan useamman kerran päivässä.
Noin joka toinen päivä keskimäärin, joskus päivittäin.
Ei naiset halua. Feikkejä nää jokainen kommentoija. Malliksi esitetään ja kun on muksut tehty ja aamen sanottu loppu kiinnostus siihen.
Vaikka joka päivä. Miksei useamminkin, mutta itse en helposti laukea kuin kerran päivässä. Mutta tykkään seksistä muutenkin, ei ole ihan joka kerta pakko laueta. Joka toinen päiväkin olisi vielä ok. Exän kanssa oli kerran viikkoon ja se oli liian vähän. Nyt sinkku ja saanti vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Jokapäivä. Äskenkin. Ja lisää. Myöhemmin!
ä
No ei keritty sitten enempä, kun aikuiset lapset tulivat syömään..aamulla taas sitten, nyt nukuttava välillä.
Voi teitä ruikuttajia!
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua. Feikkejä nää jokainen kommentoija. Malliksi esitetään ja kun on muksut tehty ja aamen sanottu loppu kiinnostus siihen.
No minulla meni niin päin, että kahden lapsen jälkeen olen ollut halukkaampi kuin koskaan. Seksi pyörii ajatuksissa päivittäin. Enemmän kuin miehelläni. Minulla on kyllä ollut pitkiäkin kausia, jolloin en ole halunnut seksiä kuin harvoin. Onneksi mies on pysytellyt silti matkassa mukana. Synnytykset lisäsivät tuntoa alakertaan.
Yleensä joka päivä. Poikkeuksena päivät jolloin on jotain sellaisia erityisiä menoja, kuukautiset tms ettei onnistu