Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka myöhään vauvat yleensä nukkuvat?

Vierailija
19.12.2020 |

Jos laittaa vauvan nukkumaan illalla yhdeksältä, voiko luottaa siihen, että saa nukkua aamulla kahdeksaan asti? Itse olen aamu-uninen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-7

Vierailija
2/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi luottaa. Omani heräsi kolme kertaa yössä. Heräsi aamulla klo 5 ja oli hereillä tunnin, sitten saattoi nukkua vielä tunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18kk menee nukkumaan 20:00 ja herää 07:00-08:00 riippuen vähän miten hyvin on syönyt illalla. On tehnyt samaa noin 6kk. (ennen sitä piti tietty syöttää yöllä).

Vierailija
4/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäisestä vauvasta on kyse? Vastasyntynyttä nyt ei ainakaan voi nukuttaa noin kauaa vaikka nukkuisikin pitkään.

Vierailija
5/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukutaan 20-5 lähes yhtäjaksoisesti. Joskus herätään kerran joskus jopa pari, mutta nukahtaa itsekseen useimmiten. Viideltä tai viimeistään 5.30 vaatii kuitenkin aikuisen huomiota ja huutaa kunnes huomion saa. Nukahtaa joskus vielä uudelleen ja herätään kunnolla vasta 7.30.

Vierailija
6/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15 kuinen poika on aamu-uninen nykyään, kai pimeyden takia, kesällä herättiin kuuden seitsemä n välillä, nyt menee 8:n pintaan. Nukkumaan mennään 8-9 välillä tosin joskus ei saa heti unta.

Vierailija
7/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvoilla ole tiettyä rytmiä nimmumisessa... mikä olisi looginen meidän rytmin kanssa. Eikä vauvoja voi yleistää.

Meidän nukkuivat eri ikäisinä eri lailla. Yksi heräili 1,5-2 tunnin välein ja yksi nukkui neljän viiden tunnin pätkiä. Kolmas vaihdellen.

Ruokaa vauva tarvitsee herätessään.

Vierailija
8/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkuu niin pitkään kuin unta sattuu riittämään. Joskus sitä riittää enemmän joskus vähemmän. Eihän aikuisetkaan nuku minuutilleen tai edes tunnilleen samaa määrää joka yö. Ja useimmilla vauvoilla ei edes ole säännöllistä unirytmiä. Ei ainakaan pienimmillä. 

Vierailija
9/9 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on 9 kk tyttö ja se nukahtaa seitsemältä illalla ja herää viideltä aamulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi